اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

ستاد امربه‌معروف استان فارس خواستار اشد مجازات برای ضارب بانوی آمر به معروف شد

ستاد امر به معروف و مهی از منکر استان فارس پیرو اتفاق اخیر در باغ موزه نارنجستان قوان و ضرب و شتم یک بانوی محجبه به دلیل امر به معروف، ستاد امربه معروف و نهی از منکر استان فارس اطلاعیه ای صادر کرد.

ستاد امربه‌معروف استان فارس خواستار اشد مجازات برای ضارب بانوی آمر به معروف شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، ستاد امر به معروف و مهی از منکر استان فارس پیرو اتفاق اخیر در باغ موزه نارنجستان قوان و ضرب و شتم یک بانوی محجبه به دلیل امر به معروف، ستاد امربه معروف و نهی از منکر استان فارس اطلاعیه ای صادر کرد.

با سلام و عرض احترام محضر مردم شهید پرور استان فارس و شهر شیراز

در پی بی حرمتی و ضرب و شتم مظلومانه بانوی آمر به معروف و ناهی از منکر، ستاد امر به معروف و نهی  از منکر در ایفای تکلیف شرعی و اجرای وظیفه قانونی وفق مواد 4، 9 و بند 10 ماده 16 قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر مصوب سال 1394 نسبت به حمایت همه جانبه از اقدامات قانونی آمران و ناهیان و پیگیری این پرونده در مراحل رسیدگی در دستگاه قضایی تا صدور نهایی و برخورد قاطع با هتاکان قانون شکن اقدام می نماید.

همچنین همگام با مطالبه به حق مردم انقلابی، انتظار می رود اولاً قضات و مسئولین دستگاه قضایی با تسریع در صدور رأی قاطعانه و بازدارنده نسبت به مجرمین و ثانیاً مقام عالی استان، استاندار محترم با برخورد قانونی نسبت به مسئولین ارشد مجموعه های دولتی که با ترک فعل، کم کاری و مسامحه موجبات بروز این گونه حوادث را فراهم نموده اند، از تکرار این هنجارشکنی ها در سومین حرم اهل بیت علیهم السلام پیشگیری نمایند.

۱۴۰۲/۰۵/۱۰

والعاقبة للمتقین

ستاد امر به معروف و نهی از منکر فارس

پایان پیام/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول