اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

مردم آباده قربانی‌ وعده‌های به تعویق افتاده مسئولین+ فیلم

اسفندماه سال گذشته بود که مدیرکل حمل و نقل و راهداری استان فارس وعده ترمیم و شروع عملیات روکش آسفالت جاده آباده_خسروشیرین را در فروردین ۱۴۰۲ داد اما این جاده همچنان قربانی می‌گیرد و استاندار فارس نیز این وعده را تا فروردین ۱۴۰۳ به تعویق انداخت.

مردم آباده قربانی‌ وعده‌های به تعویق افتاده مسئولین+ فیلم

به گزارش خبرگزاری فارس از آباده، مدت‌هاست مردم آباده و خسروشیرین گلایه زیادی از خرابی و چاله‌های فراوان جاده بین این دو منطقه دارند، چرا که وضعیت نابسامان این جاده جان خیلی از عزیزانشان را به خطر انداخته است و یا گرفته است.

آزادراه اصفهان شیراز به زودی به بهره برداری می‌رسد و جاده آباده‌ خسروشیرین نیز به دلیل اینکه متصل کننده شهر آباده به این آزادراه می‌باشد مطمئنن به یکی از جاده‌های مواصلاتی مهم شهرستان تبدیل خواهد شد.

چاله‌های فراوان این جاده که بهتر است نام آن‌ها را گودال بگذاریم باعث ترکیدگی لاستیک‌ها و به سبب آن واژگونی ماشین‌های زیادی شده است.

بهمن‌ماه سال گذشته بود که بعد از شرکت فرماندار آباده در یک جشنواره برفی در روستای خسروشیرین و مشاهده خرابی‌های زیاد این جاده، وی عزم جدی خود برای پیگیری ترمیم این جاده را طی مصاحبه‌ای اعلام کرد.

چندی بعد در اسفندماه سال ۱۴۰۱ مدیرکل حمل و نقل و راهداری استان فارس در سفری به شهرستان آباده از این جاده بازدید کرد و وعده شروع عملیات روکش آسفالت این جاده را در فروردین‌ماه ۱۴۰۲ داد.

بعد از فروردین‌ماه و عملی نشدن این وعده، فرماندار آباده نیز از پیگیری برای اجرایی شدن روکش آسفالت خبر داد اما متاسفانه تا کنون این پیگیری‌ها نتیجه نداده است.

حال بعد از گذشت ۴ ماه از موعد وعده مدیرکل راهداری استان فارس، استاندار فارس در مصاحبه با خبرنگار فارس در آباده عملی شدن این وعده را تا یک سال دیگر به تعویق انداخت و گفت: قول داده‌اند زیرسازی این جاده را انجام دهند و از فروردین ۱۴۰۳ عملیات آسفالت این جاده آغاز می‌شود.

گزارش از علی‌محمد خادم‌حسینی

پایان پیام/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول