اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

خطوط انتقال و شبکه آب روستاهای قم اصلاح می‌شود

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم از اصلاح خطوط انتقال و شبکه آبرسانی روستاهای قم به منظور جلوگیری از هدر رفت و بهبود آبرسانی به روستاها خبر داد.

خطوط انتقال و شبکه آب روستاهای قم اصلاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان قم، حسن بختیاری با اشاره به لزوم اصلاح خطوط انتقال و شبکه‌های آب روستایی به منظور جلوگیری از هدر رفت و آبرسانی هر چه بهتر به روستاهای قم گفت: در همین راستا اصلاح شبکه‌های آب روستایی هم با استفاده از اعتبارات داخلی شرکت و هم از طرح جهاد آبرسانی شروع شده است.

وی در ادامه از اصلاح خطوط انتقال روستاهای دولت‌آباد آقا، وشاره، جوزه و قشلاق البرز خبر داد و خاطرنشان کرد: اصلاح خطوط انتقال آب این روستاها به طول 7 هزار و 500 متر در سال جاری آغاز شده و در حال انجام است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم با بیان اینکه این پروژه سال آینده به پایان می‌رسد، اظهار کرد: تاکنون برای اصلاح خطوط انتقال آب این روستاها بیش از 30 میلیارد ریال هزینه شده و همین میزان نیز تا پایان پروژه اعتبار لازم دارد.

وی در ادامه با اشاره به اصلاح شبکه آب روستای خاوه به طول 7 هزار متر با بهره‌گیری از اعتبارات طرح جهاد آبرسانی یادآور شد: این پروژه نیز با اعتبار 100 میلیارد ریال از سال 1400 آغاز شده و امسال به پایان می‌رسد.

بختیاری با بیان اینکه اصلاح شبکه آبرسانی روستاهای صرم به طول یک هزار و 600 متر، روستای کاسوا به طول سه هزار و 500 متر و روستای قشلاق البرز به طول 2 هزار متر نیز در حال انجام است، گفت: اصلاح شبکه آب این روستاها جمعاً با اعتباری بالغ‌بر 90 میلیارد ریال در حال انجام است و پیش‌بینی می‌شود تا ابتدای پاییز به پایان برسد.

وی در پایان با اشاره به اصلاح شبکه آب روستای سنجگان با استفاده از اعتبارات طرح جهاد آبرسانی ابراز کرد: اصلاح شبکه این روستا با اعتباری بالغ‌بر 30 میلیارد ریال، سال گذشته آغاز شده و تا پایان سال جاری وارد مدار بهره‌برداری می‌شود.

پایان پیام/78023

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول