اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

رئیس پیشین موساد: اسرائیل با تغییرات قضایی، آینده‌ای نخواهد داشت

رئیس پیشین سرویس جاسوسی موساد با اشاره به نابودی قریب‌الوقوع رژیم موقت صهیونیستی گفت این رژیم، راهی جز نابودی ندارد.

رئیس پیشین موساد: اسرائیل با تغییرات قضایی، آینده‌ای نخواهد داشت

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، تامیر پاردو رئیس پیشین سرویس جاسوسی موساد در رژیم موقت صهیونیستی گفت که این رژیم به دلیل تغییرات قضایی که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم به دنبال اجرای آن است، هیچ آینده‌ای ندارد.

روزنامه صهیونیستی مکور ریشون به نقل از پاردو گزارش داد: ما از چهار یا پنج ماه پیش تا کنون، بدون هیچ دلیل یا منطق واقعی، در میانه یک عملیات ویرانگر قرار داریم. انتخابات، ظاهرا عادی بود، ولی ناگهان، پس از انتخابات، از نور به تاریکی وارد شدیم. 

این تغییرات قضایی باعث برگزاری تظاهراتهای گسترده در شهرهای مختلف فلسطین اشغالی شده است؛ به نحوی که شامگاه گذشته، معترضان اسرائیلی، برای سی و یکمین هفته متوالی به خیابان‌ها آمدند. تغییرات قضایی مد نظر نتانیاهو، اختیارات دیوان عالی قضایی برای نظارت بر تصمیمات دولت را کاهش می‌دهد.

پاردو با بیان اینکه کابینه صهیونیستی مکانیزم خودتخریبی را در پیش گرفته است، تصریح کرد: اگر رئیس موساد بودم و ایران هم به عنوان کشور دشمن ما، نتایج انتخاباتی داشت که به ائتلافی مانند ائتلاف حاکم [بر رژیم صهیونیستی] روبرو بود، می‌گفتم که دیگر نیازی به چیزی ندارم؛ زیرا کسانی که در تهران بودند، تصمیم گرفته بودند که [با این ائتلاف] دست به خودکشی بزنند. این، تنها چیزی بود که در توافق ائتلاف [حاکم بر تل آویو] شاهد آن بودم.

این مقام صهیونیستی، تصمیم اصلاحات قضایی را «یک اتفاق بسیار نادر از نظر حماقت» دانست و گفت که این مسئله، باعث خواهد شد که رژیم صهیونیستی راهی جز نابودی نداشته باشد.

دادگاه عالی رژیم صهیونیستی، پنجشنبه پیش، به پنج ساعت رایزنی بدون تصمیم‌گیری در دادخواست‌های ارائه شده  در خصوص لغو قانون عدم امکان برکناری نخست وزیر که یکی از بندهای «اصلاحات قضایی» جنجالی نتانیاهو است، پایان داد. 

مخالفان تغییرات قضایی در رژیم صهیونیستی می‌گویند که تصویب «اصلاحات قضایی» نتانیاهو به منزله «کودتای قضایی» و حمایت از نتانیاهو است که در چند پرونده متهم است. 

اعتراضات جامعه صهیونیستی به تغییرات قضایی به ارتش و افسران ذخیره این رژیم نیز رسیده و تاکنون هزاران نظامی ارتش صهیونیست، خدمت خود در نظام را به حالت تعلیق درآورده‌اند. علاوه بر آن، اخیرا، بیش از ۶۰ افسر شعبه اطلاعات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در اعتراض به طرح اصلاحات قضایی دولت نتانیاهو اعلام کردند که حاضر به ادامه خدمت نیستند.

پایان پیام/ص

 

 

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول