اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

ارائه خدمات موکب شهدای مدافع حرم کهگیلویه و بویراحمد به زائران اربعین در مرز شلمچه

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه وبویراحمد گفت: موکب شهدای مدافع حرم این استان و استان بوشهر در مرز شلمچه آماده ارائه خدمت به زوار اربعین است.

ارائه خدمات موکب شهدای مدافع حرم کهگیلویه و بویراحمد به زائران اربعین در مرز شلمچه

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، حجت الاسلام عباس نصیرالاسلامی از آماده‌سازی موکب شهدای مدافع حرم در مرز شلمچه خبر داد و گفت: موکب شهدای مدافع حرم اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد در طول زمان مراسم اربعین حسینی آماده پذیرایی از زائران امام حسین(ع) است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد گفت: در موکب شهدای مدافع حرم اوقاف و امور خیریه که با مشارکت اوقاف و امور خیریه استان بوشهر برپا شده، خدمات مختلف از جمله پذیرایی ، اسکان ، فرهنگی و اجتماعی ارائه می‌شود.

وی بیان کرد: به همراه معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد از نزدیک بازدیدی از این موکب داشتیم و خدمات، فعالیت‌ها و عملیات توسعه زیرساخت در موکب را بررسی کردیم.

 این مسوول گفت: موکب شهدای مدافع حرم دارای دو ساختمان بزرگ و مجزا جهت اسکان زائرین است و امکانات بهداشتی مثل سرویس‌های بهداشتی و حمام برای استفاده زائرین تهیه شده است.

وی بیان کرد: موکب مدافع حرم از سال گذشته تاکنون به نمایندگی از بقاع متبرکه و واقفین خیراندیش کهگیلویه و بویراحمدی در مرز شلمچه مستقر بوده است و در نظر دارد نذورات حسینی عزیزان را به موکب شهدای مدافع حرم در زمینه پذیرایی و خدمت به زائران اباعبدالله الحسین علیه‌السلام اختصاص دهد، خیرین می‌توانند جهت واریز کمک های نقدی خود از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۸۷۱۷۰۴۲۰۲ به نام طرح اربعین حسینی استان کهگیلویه و بویراحمد اقدام کنند.

نصیرالاسلامی گفت: اربعین حسینی کهکشانی بوده که خداوند متعال در آسمان تشییع قرار داده و ما می‌توانیم با این کهکشان راه سعادت مندی را بهتر پیدا کنیم.

وی با اشاره به اینکه اربعین، نگاهی مجدد به عاشورا و مروری دوباره بر مضامین بلند خطبه‌های آتشین عقیله بنی هاشم زینب کبری(س) و اسیر آزادی بخش حضرت امام سجاد(ع) است، گفت: ائمه هدی (ع) بار‌ها در روایات خود، پیاده روی به سمت حرم امام حسین (ع) را توصیه کردند که هر قدم اجر و ثواب الهی به دنبال دارد.

 نصیر الاسلامی در پایان گفت: ویژه برنامه های اربعین حسینی بصورت ویژه در قالب سوگواره بصیرت عاشورایی در بقاع متبرکه شاخص استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود و موکب شهدای مدافع حرم اوقاف و امور خیریه در مرز شلمچه برای خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی در حال آماده سازی است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول