اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

تسهیلات ازدواج و فرزندآوری به صورت کامل پرداخت شده است

مدیر شعب بانک تجارت از پرداخت کامل تسهیلات ازدواج و فرزندآوری در استان بوشهر خبر داد.

تسهیلات ازدواج و فرزندآوری به صورت کامل پرداخت شده است

به گزارش خبرگزاری فارس استان بوشهر، محسن مختاری مدیر شعب بانک تجارت استان بوشهر امشب در نشست با خبرنگاران با گرامیداشت روز خبرنگار اظهار داشت: یک هزار و ۵٧٠ هزار میلیارد تومان تسهیلات تکلیفی به بانک تجارت ابلاغ شد که تمام موارد به صورت صد در صد پرداخت شده است. 

وی با تأکید بر سخنان رهبر معظم انقلاب در خصوص جهاد تبیین و اعلام خدمات صورت گرفته از طرف بانک‌ها به مردم افزود: این بانک با عمل به وظایف محول شده و پرداخت صددرصدی تسهیلات، رتبه اول را در بین کل بانک‌های کشور کسب کرده است. 

مختاری در خصوص تسهیلات ویژه اشتغال‌زایی عنوان کرد: در سال ۱۴۰۱ به ۷۱۶ نفر مددجوی کمیته امداد تسهیلات به مبلغ ۷۱۶ میلیارد ریال و به ۱۷۸ نفر افرادی که از بهزیستی به این بانک معرفی شده بودند تسهیلات اشتغال‌زایی جمعاً به مبلغ ۱۵۷ میلیارد ریال پرداخت شده است. 

مدیر شعب بانک تجارت استان بوشهر در خصوص تسهیلات ویژه اقشار خاص اضافه کرد: این بانک با پرداخت ۳۳۲ میلیارد ریال برای تأمین مسکن خانواده‌های شهدا و ایثارگران رتبه اول را در بین بانک‌های استان دارد. 

این مقام مسؤول ابراز داشت: با وجود اینکه سهمیه صددرصدی وام مسکن روستاییان استان پرداخت شده بود، به جهت کمک بیشتر به روستاییان، طی مکاتباتی که با تهران انجام شد تعداد ۲۲۲ فقره تسهیلات از استان زنجان به استان بوشهر اختصاص یافت و در این راستا به ۴۳۲ نفر وام مسکن روستایی به مبلغ ۷۰۵ میلیارد ریال پرداخت شد. 

مختاری از پرداخت کامل تسهیلات ازدواج و فرزندآوری خبر داد و گفت: وام ازدواج به سه هزار و ۹۸۰ نفر به مبلغ چهار هزار و ۷۸۰ میلیارد ریال و به سه هزار و ۵۰ نفر وام فرزندآوری به مبلغ یک هزار و ۵۰ میلیارد ریال پرداخت شده است. 

این مقام مذکور با اشاره به وام اشتغال سربازان برای اولین بار در کشور بیان کرد: در سال ۱۴۰۱ به ۱۰۰ نفر از سربازان، تسهیلات اشتغال به مبلغ ۱۰۰ میلیارد ریال پرداخت شد. 

مختاری با حمایت از کشاورزان خسارت دیده، از پرداخت تسهیلات خشکسالی به ۳۵۰ نفر خبر داد و گفت: در سفر ریاست جمهوری، ۳۲۷ نفر به بانک تجارت معرفی شدند و همگی تسهیلات دریافت کردند. 

وی با اشاره به شعار سال ۱۴۰۱ در حمایت از شرکت‌های دانش بنیان خاطرنشان کرد: به ۳۱ شرکت دانش بنیان که به این بانک معرفی شده بودند تسهیلات پرداخت شد و این میزان ۱۳۶ درصد بوده که از سهمیه اختصاصی استان نیز فراتر است؛ همچنین به تعداد ۱۹ نفر که از طرف پارک علم و فناوری معرفی شده بودند تسهیلات قرض الحسنه پرداخت شد. 

مختاری همچنین از پرداخت ۱۸ میلیارد ریال وام قرض الحسنه بلندمدت به هشت نفر از زندانیان ستاد دیه استان خبر داد و گفت: تعداد ۲۶۶ فقره تسهیلات ودیعه مسکن به بانک تجارت ابلاغ شده بود که همگی به مبلغ ۸۶۰ میلیارد ریال پرداخت شده است. 

مدیر شعب بانک تجارت استان بوشهر با اشاره به اینکه همه تسهیلات پرداختی چهار درصد بوده و از منابع داخلی خود بانک تأمین می‌شوند تصریح کرد: با پرداخت جزء ۲ بند ب تبصره ۱۶ بانک تجارت، صددرصد سهمیه به مبلغ یک هزار و ۲۰۱ میلیارد ریال پرداخت و برای ۵۲۷ جوان شغل ایجاد شد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول