استاندار کرمانشاه: تعامل مدیران استان با رسانه‌ها بیشتر شود

استاندار کرمانشاه خطاب به مدیران استان گفت: مدیران استانی باید با فضای رسانه‌ای تعامل نزدیک‌تر و هم‌افزایی بیشتری داشته باشند.
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه در جلسه شورای اداری خطاب به مدیران استان، اظهار کرد: تعامل مدیران استان با رسانه‌ها بیشتر شود. وی ادامه داد: مدیران استانی باید با فضای رسانه‌ای تعامل نزدیک‌تر و هم‌افزایی بیشتری داشته باشند و فضای رسانه را جدی بگیرند تا این تعامل اثرگذار باشد چون فضای رسانه می‌تواند اثرات مثبت یا مخربی روی فعالیت‌ها، امیدواری و ناامیدی مردم داشته باشد. استاندار کرمانشاه از روابط عمومی‌ها خواست تعامل با فضای رسانه را به طور جدی در راس برنامه خود داشته باشند و افزود:   روابط عمومی و مدیران مبنای قانونی تعامل با رسانه‌ها را به طور جدی مدنظر داشته باشند. وی افزود: مقام معظم رهبری جهاد تبیین را برای همه ما قطعی و واجب معرفی می‌کنند جبهه‌ای بزرگی از آن مربوط به ارتباطی می‌شود که باید با فضای رسانه داشته باشیم. صحرایی تصریح کرد: در فضای عمومی از جمله استان کرمانشاه باید به دنبال حقیقت، آسیب‌شناسی، شناخت بهتر مسائل و تحلیل آن‌ها باشیم. پرداخت مطالبات که رسانه‌ها از دستگاه‌های مختلف دارند از دیگر تأکیدات استاندار کرمانشاه در این جلسه بود و افزود: در این شرایط اقتصادی باید مطالبات را به موقع پرداخت کرد تا رسانه‌ها فرصت رشد و تداوم فعالیت داشته باشند این قابل قبول نیست که یک سازمان توانمند در استان مطالبات خود را به رسانه‌ها پرداخت نکند. پایان پیام/پ
استاندار کرمانشاه
09:16 - 18 مرداد 1402

2 بازنشر
25 بازدید



1 پاسخ