اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

برگزاری یادواره 3 شهید فراجا در دنا+تصویر و فیلم

مراسم گرامیداشت شهدای امنیت با حضور گسترده مردم و مسئولان برگزار شد.

برگزاری یادواره 3 شهید فراجا در دنا+تصویر و فیلم

به گزارش خبرگزاری فارس از سی‌سخت، مراسم گرامیداشت شهدای امنیت به همت سازمان تبلیغات اسلامی دنا و هیئت‌های مذهبی و ستاد مردمی شهر سی‌سخت در محل مسجد جامع امام علی ع با حضور خانواده‌های شهدای امنیت شهید درخشان فر، شهید امینی مهر و شهید آراسته، ائمه جمعه شهرستان سخت و پاتاوه، اعضای شورای تامین،اعضای شورای اداری، مردم و دیگر مسوولان برگزار شد.

حجت الاسلام واهبی زاده امام جمعه شهر سی سخت گفت: شهادت پهلوانان نامی و واقعی این کره خاکی شهیدان امینی مهر، درخشان فر و آراسته را به خانواده‌های معظم این شهیدان تبریک و تهنیت عرض می‌کنیم.

امام جمعه سی سخت اظهار کرد: فرزندان شما برای آبیاری درخت تنومند انقلاب اسلامی جان خود را اهدا کردند و از جان شیرین خود و خانواده خود گذشتند تا امنیت کشورمان حفظ شود.

واهبی زاده گفت: جریان نورانی شهید و شهادت و جریان مبارک ایثار و مجاهدت دارای شان والایی است و در مرتبه بالایی نزد پروردگار متعال است برای هر عمل صالح و شایسته‌ای یک عمل صالح و شایسته دیگری نیز وجود دارد  تا اینکه آن انسان صالح و شایسته به مرتبه شهادت برسد و در این عالم خلقت بهتر از نیکی و صالح بودن عملی وجود ندارد.

وی عنوان کرد: شما خانواده های معظم، عزیزان خود را تقدیم دین و قرآن و ولایت و پروردگار کردید شهدای عزیز نیروی انتظامی و فراجا که از با همه وجود در اقصی نقاط کشور برای دفاع از قرآن برای دفاع از دین و برای دفاع از ولایت و برای دفاع از مردم خون دادند و جان دادند تا امنیت امروزی به دست ما برسد و باید به خانواده های معظم شهدا عرض کنیم از روی اخلاص و صداقت ما مدیون شما هستیم، فرزندان شهید شما در مسیری قرار گرفتند که اول شهیدشان امیرالمومنین لنگرگاه زمین و آسمان است لذا از این منظر به شما عزیزان تبریک می‌گوییم.

واهبی زاده امام جمعه سی سخت به نقل از پدر شهید آراسته گفت: بعد از اینکه فرزندم را در قبر گذاشتند و با بدن مبارک فرزندم خداحافظی کردم از آنجا قلبم و وجودم مملو از صبر و بردباری شد 

واهبی زاده گفت: یاد و خاطره شهدای انقلاب و شهدای جنگ تحمیلی و شهدای امنیت و شهدای مدافع حرم و شهدای مدافع سلامت را گرامی می‌داریم و  محضر خانواده‌های معظمشان عرض تسلیت و تعزیت داریم و از پروردگار متعال برای این عزیزان صبر و مسئلت خواستاریم.

سرهنگ سید نورالله تقوی نژاد فرمانده انتظامی دنا ضمن تبریک و تهنیت به مناسبت شهادت شهدای اخیر مدافع امنیت گفت: شهادت فنا شدن انسان برای نیل به سرچشمه نور و نزدیک شدن به هستی مطلق است، شهادت عشق به وصال محبوب و معشوق در زیباترین شکل است شهید آگاهانه و بخاطر هدف مقدس و به تعبیر قرآن مسیر فی سبیل الله را انتخاب می‌کند یعنی شهید در راهی کشته می شود که هر دو ارزش آگاهانه و فی سبیل الله را داراست و چنین مرگی است که به تعبیر پیامبر شریفترین و بالاترین نوع مردن است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول