اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

مابه‌التفاوت تسهیلات نهضت ملی مسکن توسط بانک‌ها پرداخت شود

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری با اشاره به افزایش تسهیلات طرح نهضت ملی مسکن در کشور به 550 میلیون تومان، گفت: لازم است هر چه سریع‌تر مابه التفاوت این مبلغ توسط بانک مسکن پرداخت و به پیمانکاران پروژه تزریق شود.

مابه‌التفاوت تسهیلات نهضت ملی مسکن توسط بانک‌ها پرداخت شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حسینعلی مقصودی ظهر امروز در حاشیه بازدید از  روند ساخت‌ واحدهای مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در شهرکرد گفت: طی چهار سال قرار است ۵۷ هزار و ۱۴۹ واحد مسکونی در ۴۳ شهر چهارمحال و بختیاری احداث شود.

مدیرکل راه و شهرسازی و چهارمحال و بختیاری با اشاره به افزایش تسهیلات طرح نهضت ملی مسکن در کشور به ۵۵۰ میلیون تومان، گفت: لازم است هر چه سریع‌تر مابه التفاوت این مبلغ توسط بانک مسکن پرداخت و به پیمانکاران پروژه تزریق شود.

وی با اشاره به آماده‌سازی زیرساخت‌های طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای چهارمحال و بختیاری، افزود: با تامین منابع مالی تا قبل از اتمام فصل کاری عملیات اجرایی مابقی پروژه‌های مسکن در استان شروع می‌شود.

مقصودی اضافه کرد: تاکنون ۹۱ هزار و ۲۵ نفر در این طرح ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد ۶۶ هزار و ۸۹۵ متقاضی حائز شرایط اعلام شده‌اند و درخواست ۲۳ هزار و ۵۸۰ نفر تایید نهایی شده است و تا کنون ۱۷ هزار و ۱۳ نفر بالای ۴۰ میلیون تومان واریز کرده‌اند.

بهره‌برداری از ۳۱۰۰ واحد مسکونی روستایی در استان

همچنین در حاشیه این بازدید فرشید ریاحی مدیرکل بنیاد مسکن چهارمحال و بختیاری گفت: در حوزه ساخت نهضت ملی مسکن روستایی به زودی سه هزار و ۱۰۰ واحد مسکونی در استان به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اشاره به اینکه در تمامی شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر استان متولی ساخت مسکن بنیاد است، ادامه داد: تاکنون در تمامی شهرهایی که زمین تامین شده است عملیات ساخت آغاز و یا در مرحله اخذ پروانه ساختمانی قرار دارد.

ریاحی افزود: به علت عدم تامین منابع مالی از سوی متقاضیان و بانک‌ها پروژه‌ها اخیرا دچار کُندی شده است در تلاش هستیم تا این مشکل را حل کنیم.

پایان پیام/۶۸۰۲۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول