اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

رها سازی دومرحله ای آب در حوضه سدهای کرخه و مارون

استاندار خوزستان گفت: مقرر شد تا پایان سال آبی جاری یک یا دو مرحله دیگر رهاسازی آب در حوضه سد کرخه و سد مارون انجام شود و آب به تالاب‌های هورالعظیم و شادگان برسد.

رها سازی دومرحله ای آب در حوضه سدهای کرخه و مارون

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، علی اکبر حسینی محراب در  نشست شورای هماهنگی مدیریت بحران استان که با حضور مدیران عضو این شورا و ویدئو کنفرانسی فرمانداران در محل استانداری برگزار شد، با بیان اینکه از اداره کل مدیریت بحران استانداری خواسته شد مرکزی فعال و مدرن برای کنترل و پیش بینی بحران تجهیز و آماده کند، اظهار کرد: مقرر شد از هم اکنون سازه‌های رودخانه‌ها چنانچه دچار مشکل است اقدامات ترمیمی در مورد آنها انجام و برخی از انهار که نیاز به لایروبی دارند از هم اکنون انجام شود.

وی افزود: در سال آبی جاری لطف الهی به خوبی شامل حال استان شد و فقط در حوضه کرخه کمبود آب داشتیم که به همراهی مردم و کشاورزان مدیریت شد و امیدواریم مدت باقیمانده نیز به خوبی سپری شود.

استاندار خوزستان گفت:  آنچه از دست ما برای کشت تابستانه بر می‌آمد انجام دادیم  و قرار است تا پایان امسال  یک یا دو مرحله دیگر رهاسازی آب در حوضه سد کرخه و سد مارون انجام شود و آب به تالاب‌های هورالعظیم و شادگان برسد.

حسینی محراب بیان کرد: با توجه به در پیش بودن اربعین حسینی تمهیدات لازم برای پیشگیری و مدیریت سوانح احتمالی در این نشست پیش‌‌‌بینی شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، در این جلسه بخشنامه ها و دستورالعمل های جدید مدیریت بحران مورد بررسی قرار گرفت و وظایف و مسئولیت های ستاد بحران مرور شد.

همچنین جهت مشارکت دادن سمن‌ها در مدیریت بحران‌ها تبادل نظر و بررسی انجام شد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول