اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

آیت‌الله‌ فلاحتی: همواره پیگیر معضل پسماند گیلان هستم

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه مسؤولین در پاسخ به اصحاب رسانه سعه‌صدر باید داشته باشند، گفت: یکی از موضوعاتی که همواره پیگیر آن بودم بحث پسماند استان بود که در چند وقت اخیر اقداماتی انجام شده ولی کافی نیست و باید کارها مستمر باشد.

آیت‌الله‌ فلاحتی: همواره پیگیر معضل پسماند گیلان هستم

به گزارش خبرگزارس فارس از رشت، آیت‌الله رسول فلاحتی صبح امروز در نشست با اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات گیلان و مدیران خبرگزاری‌ها با بیان اینکه رسانه‌ها دیدبان‌های بیدار ملت هستند، اظهار کرد: اگر رسانه‌ها اهل نوشتن حقایق و آگاه‌سازی نباشند ممکن است برخی مدیران، خطاهایی کنند که به ضرر مردم هم باشد ولی باید خبرنگار حقیقت‌جو و بیان‌گر حقیقت باشد. 

وی با بیان اینکه نظام سلطه متوجه شده که باید امپراطوری رسانه تشکیل دهند تا به قدرت برسند، گفت: در دنیا بعضا اتفاقات بزرگی رخ می دهد ولی هیچ کس از آن رویداد با خبر نمی شود ولی کوچکترین رویداد را در بوق و کرنا می کنند و آن را بزرگترین مشکل دنیا وانمود می‌کنند. 

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه رسانه‌ها و خبرنگاران از بی‌مهری مسؤولین ناراحت نشوند، افزود: رسانه‌ها نباید از صحبت های مسؤولین دلخور شوند و باید نقدهای سازنده خود را انجام دهند تا خدمات‌دهی گسترش یابد و باید رسانه‌ها علاوه بر سعه‌صدر، در بحران‌ها و شرایط ویژه به نظام و اسلام فکر کنید. 

فلاحتی با بیان اینکه مسؤولین در پاسخ به اصحاب رسانه سعه‌صدر باید داشته باشند، تصریح کرد: یکی از موضوعاتی که همواره پیگیر آن بودم بحث پسماند استان بود که در چند وقت اخیر اقداماتی انجام شده ولی کافی نیست و باید کارها مستمر باشد. 

وی با بیان اینکه در سال‌های گذشته خروجی فاضلاب‌ها به رودخانه‌های رشت وارد می‌شد و متاسفانه هیچ کس به آن توجهی نداشت، گفت: رسانه‌ها باید مردم را نسبت به جامعه و آینده امیدوار کنند و البته باید به مردم نیز درخصوص کارها آگاهی داده شود که مدیران نیز متوجه باشند که مردم از عملکردها مطلع هستند. 

نماینده ولی فقیه در گیلان با تاکید بر تبیین کارهای خوب نظام و جهاد تبیین بیان کرد: جهاد یعنی کار بی‌منت و تلاش بی‌وقفه، در عصر حاضر که با آماج حملات همه جانبه دشمن علیه ایران روبرو هستیم نیاز است که رسانه‌ها در این عرصه آگاه‌سازی کرده و در مسیر جهاد تبیین اقدام کنند. 

پایان پیام/۸۴٠٠۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول