اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

ضریب پوشش بیمه تأمین اجتماعی در ایلام به ۵۲.۵ درصد رسید

مدیرکل تأمین اجتماعی ایلام گفت:ضریب پوشش بیمه تأمین اجتماعی در ایلام با مجموع ۳۱۴ هزار و ۸۰۲ نفر به ۵۲.۲ درصد رسیده است.

ضریب پوشش بیمه تأمین اجتماعی در ایلام به ۵۲.۵ درصد رسید

علی اشرف تابانی مدیرکل تأمین‌اجتماعی استان ایلام صبح شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: ۱۱۱ هزار و ۵۸۸ بیمه شده اصلی در استان ایلام وجود دارد که مجموع ۳۱۴ هزار و ۸۰۲ نفر در استان ایلام تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی هستند و ضریب پوشش بیمه تأمین اجتماعی در استان به ۵۲.۵ درصد رسیده است. 

وی افزود: در حال حاضر  ۸ شعبه دائم، ۲ شعبه غیردائم و ۲ شعبه اقماری بیمه تأمین اجتماعی با ۲۵۴ پرسنل مشغول خدمات رسانی به مردم استان ایلام هستند.

مدیرکل تأمین اجتماعی استان ایلام عنوان کرد: در طرح بیمه فراگیر شامل زنان خانه دار؛ دانشجویان، مشاغل کافرمایی و آزاد در سال گذشته در استان ایلام با رشد ۱۰۰ درصدی مواجه بودیم. 

علی اشرف تابانی با اشاره به اجرای طرح بخشودگی جرائم بیمه تامین اجتماعی، گفت: در این طرح علاوه بر بخشودگی جرایم بیمه ای، بدهی های کارفرمایان نیز از ۱۲ تا ۴۵ ماه، تقسیط می‌شود و از کارفرمایان استان می‌خواهیم که از این طرح استفاده کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، تعداد بازنشسته های استان ایلام ۲۳هزار و ۸۷۲ نفر است که ۱۸۵۹ کارگاه پیمانکاری دارای قرارداد فعال، ۶۳۳۱ کارگاه ۱ تا ۵ نفره، ۷۹۴ کارگاه ۶ تا ۱۰ نفره، ۹۳۸ کارگاه ۱۱ تا ۵۰ نفره و ۳۰۲ کارگاه بیشتر از ۵۰ نفر تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی استان ایلام هستند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول