اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

اختصاص یک‌هزار و ۲۵۰ میلیارد تومان برای حل معضل ترافیک همدان

رئیس شورای شهر همدان با بیان اینکه حل معضل ترافیک شهر همدان مورد توجه شورای شهر است گفت: یک‌هزار و ۲۵۰ میلیارد تومان اعتبار در این حوزه تخصیص یافته است.

اختصاص یک‌هزار و ۲۵۰ میلیارد تومان برای حل معضل ترافیک همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، محمود مسگریان ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه اصحاب رسانه باید اخبار صحیح را انتقال دهند و تحلیل‌گر باشند اظهار کرد: امسال انتخابات را پیش رو داریم و خبرنگاران می‌توانند زمینه‌ساز مشارکت حداکثری مردم در این رویداد مهم باشند.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری  تاکید بر امیدآفرینی در جامعه دارند و مسئولان باید کاری کنند که این مهم ایجاد شود و در این راستا خبرنگاران می‌توانند نقش مهمی داشته باشند افزود: اعضای شورای شهر همدان منتخبین مردم هستند تا خواسته‌های مردم محقق شود و نقش رسانه‌ها شبیه نقش اعضای شوراست.

رئیس شورای اسلامی شهر همدان با اشاره به ظرفیت خطیر شورای شهر در مدیریت شهری عنوان کرد: شورا در دوره ششم می‌کوشد نیازهای مردم تامین شود و در این راستا اعضا گاهی شبانه‌روز پیگیر حل مشکلات مردم هستند که قدردان هستیم.

وی با بیان اینکه در این راستا بودجه ۳ هزار و ۷۵۰ میلیارد تومان شهرداری تصویب شد گفت: حل معضل ترافیک را در برنامه‌ها لحاظ کرده‌ایم که یک‌هزار و ۲۵۰ میلیارد تومان اعتبار در این حوزه تخصیص یافته است.

مسگریان با اشاره به اینکه در حوزه هوشمندسازی خدمات الکترونیک شهرداری اقدامات بسیار ارزشمندی انجام داده که مردم نتیجه آن را خواهند دید ضمن اینکه در کاهش مراجعات حائز اهمیت بوده است خاطرنشان کرد: در حوزه فیبر نوری نیز در حال عقد قرارداد هستیم و امیدواریم آن را به نتیجه برسانیم.

وی با بیان اینکه از خواسته‌ها و انتقادهای خبرنگاران استقبال می‌کنیم چراکه نیت خدمت به مردم را دارند گفت: مردم شریف ایران همواره پای کار نظام و انقلاب بودند که قابل تقدیر است، ما نیز تلاش کردیم تا خدمت به مردم و اهداف نظام و انقلاب محقق شود.

رئیس شورای اسلامی شهر همدان در ادامه با تسلیت سالروز شهادت امام سجاد(ع) و بیان حدیثی از ایشان مبنی بر اینکه «بهترین گشاینده کارها راستی و صداقت است و بهترین پایان دهنده به کارها وفای به عهد» گفت: آن حضرت رسالت عظیم بعد از واقعه عاشورا را در آگاهی و روشنگری داشت، همان رسالتی که جمع حاضر دارند.

وی با اشاره به اینکه امام سجاد(ع) تکمیل‌کننده راه و حرکت انقلابی امام حسین(ع) بودند که با روشنگری توانستند جامعه آن دوران را آگاهی دهند  گفت: رسول گرامی اسلام با نامی که پیام‌دهنده پیام خدا بودند، توانستند مردم زمان خویش را آگاه کنند.

مسگریان با تاکید به اینکه خبرنگاران پل ارتباطی مسئولان و مردم هستند و باید مطالبه مردم را به سمع مردم برسانند و از مسئولان بخواهند به وظایف خود عمل کنند عنوان کرد: خبرنگاران وظیفه سنگین دارند و باید به تبیین مسائل طبق تاکید مقام معظم رهبری بپردازند.

پایان پیام/۸۹۰۲۶/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول