اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

خبرهای خوب از گازرسانی به روستاهای سادات محمودی و احداث بیمارستان پاتاوه

فرماندار دنا گفت: پروژه ساخت بیمارستان پاتاوه در دور دوم سفر دولت به کهگیلویه و بویراحمد مصوب شد.

خبرهای خوب از گازرسانی به روستاهای سادات محمودی و احداث بیمارستان پاتاوه

کوروش درخشان‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سی‌سخت، با اشاره به اینکه ۹۷ درصد روستاهای شهرستان از نعمت گاز بهره‌مند هستند، گفت: شبلیز یکی از سردترین مناطق شهرستان بود که خوشبختانه گازرسانی شدند و مردم این منطقه زمستان امسال را در کنار بخاری‌های گازی سپری خواهند کرد.

فرماندار دنا بیان کرد: تنها نقطه‌ای که گازرسانی نشده روستاهای منج و دشت بز سادات محمودی است که موضوع احداث سد خرسان ۳ مانع گازرسانی به این مناطق شده بود اما استاندار دستور داده که به این روستاها هم گازرسانی شود.

وی در خصوص گازرسانی به جلاله گفت: جلاله منطقه صعب‌العبوری است که در تلاش هستیم از منطقه زیلایی به جلاله هم گازرسانی صورت گیرد.

این مسوول در خصوص احداث بیمارستان پاتاوه گفت: یک بار در گذشته کلنگ بیمارستان پاتاوه به زمین زده شد اما تشریفات قانونی شامل اختصاص اعتبار، تجهیز کارگاه و از همه مهمتر مجوز ماده ۲۳ پروژه اخذ نشده بود اما کلنگ‌زنی صورت گرفت و پس از آن به حال خود رها شد.

وی بیان کرد: در سفر دور دوم دولت به استان احداث بیمارستان ۳۵ تخت‌خوابی برای پاتاوه مصوب و تامین مالی و اعتباری پروژه انجام می‌شود.

این مسوول خاطرنشان کرد: تنها مشکل پاتاوه برای بیمارستان زمین است که خود مردم زمین اهداء کنند، اگر زمین اهداو شود ساخت بیمارستان پاتاوه هر چه سریع‌تر وارد مدار اجرایی شده است.

پایان پیام/۸۲۰۲۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول