اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاست خارجی

دیدار معاون وزیر خارجه ایران با معاون وزارت خزانه‌داری ترکیه

معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه در دیدار با معاون وزیر خزانه داری و مالیه ترکیه درباره گسترش مناسبات مالی و اقتصادی ۲ کشور گفت‌وگو کرد.

دیدار معاون وزیر خارجه ایران با معاون وزارت خزانه‌داری ترکیه

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، «مهدی صفری» معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه که در رأس یک هیأت اقتصادی متشکل از شرکت ملی گاز، وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزارت کشاورزی و بانک مرکزی به ترکیه سفر کرده است، روز دوشنبه ۲۳ مرداد ماه با معاون وزیر خزانه داری و مالیه جمهوری ترکیه دیدار و در خصوص گسترش مناسبات مالی و اقتصادی بین دو کشور گفت‌وگو کرد.

معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه در این دیدار با تأکید بر اشتراکات فرهنگی و تاریخی بین دو کشور، تسهیل و توسعه همکاری‌های تجاری و اقتصادی بین دو کشور را اراده جدی و توصیه رهبران دو کشور توصیف کرد و افزود:  تلاش ما این است که با  بررسی زمینه‌ها، شناسایی موانع و ارائه راهکارهای عملی به اهداف تجاری و اقتصادی تعیین شده بین دو کشور دست یابیم. 

معاون وزارت خزانه‌داری و مالیه ترکیه نیز ضمن قدردانی از حضور هیأت اقتصادی ایران در آنکارا تأکید کرد: در راستای توافقات انجام گرفته در جریان نشست شورای عالی روابط دو کشور در تهران در تابستان سال ۱۴۰۱  و توصیه‌های روسای جمهور دو کشور گسترش عملی مناسبات را در دستورکار داریم.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول