اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

مسابقات مینی‌گلف ویژه خبرنگاران و فعالان رسانه خراسان جنوبی

مسابقات مینی‌گلف ویژه خبرنگاران و فعالان رسانه ای خراسان جنوبی برگزارشد و برگزیدگان مورد تقدیر قرار گرفتند.

مسابقات مینی‌گلف ویژه خبرنگاران و فعالان رسانه خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار و با همکاری سازمان همیاری و شهرداری‌ها، اداره کل ورزش و جوانان و هیئت گلف خراسان جنوبی مسابقات میمی گلف ویژه فعالان رسانه ای و خبرنگاران استان در زمین تخصصی مینی‌گلف بوستان کاجستان بیرجند برگزار شد.

رضا محمودی‌زاوه، رئیس هیئت گلف خراسان جنوبی در حاشیه این مسابقات اظهارداشت: خوشبختانه این مسابقات مورد استقبال خبرنگاران قرار گرفت و ۲۱ نفر از فعالان رسانه ای  شرکت کردند.

وی گفت: با توجه به استقبال گسترده خبرنگاران استان به این رشته وزرشی قرار شد تا کمیته رسانه هیئت گلف استان تشکیل و خبرنگاران علاقمند در دوره های آموزشی و همچنین مسابقات مختلف این رشته شرکت کنند.

رئیس هیئت گلف خراسان جنوبی با بیان این که هفته آینده دو تیم هیات گلف استان اعم از بانوان و آقایان به مسابقات وودبال قهرمانی کشور اعزام می‌شوند افزود: این مسابقات از ۲۹ مرداد تا ۲ شهریورماه در همدان برگزار  می شود.

گفتنی است در بخش بانوان خانم‌ها مریم پنجابی، زهرا مهرور و نرگس حمیدی به ترتیب نفرهای اول تا سوم و در بخش آقایان نیز زراعتکار، علیرضا چاجی و منصور نایبی نفر اول تا سوم انتخاب شدند که به رسم یادبود از آن ها تجلیل شد.

پایان پیام/۶۹۰۲۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول