وزیر بهداشت: مشکلی برای تامین دارو نداریم

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: ذخایر دارو را ارتقا دادیم مشکل تهیه سرم که در سال گذشته داشتیم، امسال به طور کلی برطرف شد.
به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، بهرام عین‌اللهی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، پیش از ظهر امروز (چهارشنبه، ۲۵ مردادماه) در حاشیه برگزاری جلسه هیات دولت،‌ گفت:‌ ذخایر دارو را ارتقاء دادیم مشکل تهیه سرم که در سال گذشته داشتیم، امسال به طور کلی برطرف شد. وی افزود: هماهنگی خوبی ببین وزارت بهداشت، سازمان برنامه و بانک مرکزی بابت تامین ارز واردات دارو ایجاد شده است. وزیر بهداشت در بخش دیگری از سخنانش بیان کرد:‌ اتباع خارجی که برای زیارت اربعین از ایران عبور می‌کنند، باید واکسن زده باشند. عین‌اللهی درباره واکسیناسیون برای مراسم اربعین نیز گفت: برای هموطنان واکسیناسیون نداریم اما اتباع خارجی در پایانه های مرزی باید واکسن بزنند. پایان پیام/
عین اللهی حیاط دولت
12:11 - 25 مرداد 1402

2 بازنشر
152 بازدید



1 پاسخ