استاندار یزد: با جدیت به دنبال واردات گوشت هستیم
استاندار یزد گفت: برای تعدیل در قیمتها، پیگیر واردات گوشت قرمز به استان یزد هستیم.
به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، مهران فاطمی شامگاه گذشته در نشست کارگروه تنظیم بازار استان اظهار کرد: همه تلاش خود را برای عرضه کالاهای مورد نیاز مردم با کیفیت و البته قیمت مناسب به کار میبندیم. وی با تاکید بر تشدید نظارتها در بازار، افزود: باید بازرسیها با قوت ادامه یابد و به هیچ عنوان نباید قصوری در جریمه واحدهای صنفی متخلف صورت گیرد. سرپرست هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استان یزد هم در این نشست از تنظیم قراردادهای واردات گوشت قرمز به استان خبر داد و گفت: ادامه واردات گوشت از کشورهای ارمنستان، روسیه، مغولستان و همچنین چند استان همسایه را دنبال میکنیم. شاه حسینی همچنین به تقویت بازرسیها بر بازار استان یزد اشاره کرد و افزود: با بهره گیری از نرم افزارهای نوین به دنبال هوشمندسازی بازرسیها هستیم تا کوچکترین تخلفات هم رصد شود. وی تصریح کرد: بازدارندگی و تغییر در جرائم تعزیرات از دیگر مواردی بود که در این نشست مطرح و قرار شد اگر واحدی تخلفات پی در پی دارد حتما با نصب پارچه، پلمب شود. پایان پیام/ب
09:03 - 26 مرداد 1402