اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

آزادگان ستارگانی درخشان برای تعالی ارزش های انسانی هستند

استاندار ایلام گفت: آزادگان به معنای واقعی کلمه، ستارگان درخشانی برای تعالی ارزش های دینی و انسانی هستند.

آزادگان ستارگانی درخشان برای تعالی ارزش های انسانی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام صبح پنجشنبه در آیین گرامی‌داشت سالروز ورود آزادگان به وطن، ضمن یاد و خاطره‌ی سه هزار شهید استان ایلام و آزادگان، گفت: آزادگان مصداق بارز فرمایشات گهربار مقام معظم‌رهبری به معنای واقعی کلمه، ستارگان درخشانی برای تعالی ارزش‌های دینی و انسانی هستند که با تحمل سختی‌های طاقت‌فرسا در سلول‌های انفرادی توانستند به‌عنوان الگویی برای همه‌ی نسل‌ها باشند.

وی افزود: به تعبیر مقام معظم‌ رهبری زمانی که اعضای صلیب سرخ برای بررسی وضع حال زندانیان ایرانی به عراق آمده بودند ما در هر زندانی که برای تحقیقات ورود می‌کردیم آن اسرا دچار افسردگی و در انزوا بودند اما وقتی با اسرای ایرانی مواجه می‌شدیم، متعهدانه و آزادانه بدون هیچ مشکلی پاسخگوی سوالات ما بودند.

استاندار ایلام ادامه داد: صبر و اخلاص، تعهد و دین‌مداری آزادگان الگویی بی‌نظیر برای همه‌ی نسل‌هاست. آزادگان، تعهد به نظام و انقلاب و دین و مذهب را با عمل و استقامت خود اثبات کردند‌.

 بهرام‌ نیا تاکید کرد: صبر و استقامت، جانفشانی آزادگان در قالب هنر به تصویر کشیده شود تا نسل جدید از اخلاص و صبر این عزیزان آگاه شوند.

این مقام مسئول گفت: افتخار می‌کنیم در محضر این بزرگواران هستیم که مظهر ایستادگی و صبر و استقامت هستند و با صبر خود به ما درس فداکاری و ایستادگی دادند.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، بیست و ششمین روز از مرداد ماه، یادآور بازگشت سرافرازانه آزادگان به میهن در سال ۱۳۶۹ و فرصتی برای مرور رشادت های این غیور مردان است.

پایان پیام /

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول