انهدام باند قاچاق سلاح در مرزهای سیستان و بلوچستان

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان با اشاره به انهدام باند قاچاق سلاح در مرزهای استان، گفت: با هوشیاری مرزداران استان در درگیری مسلحانه با اعضای باند قاچاق سلاح ۱۰ قبضه سلاح کلت کمری غیرمجاز و ۱۸ تیغه خشاب مربوطه کشف شد.
به گزارش خبرگزاری فارس از سیستان و بلوچستان، سردار رضا شجاعی اظهار داشت: مرزداران سیستان و بلوچستان با اشراف اطلاعاتی در سطح حوزه استحفاظی از ورود قاچاقچیان سلاح غیرمجاز مطلع شدند و جهت دستگیری و خنثی کردن اهداف سوء آنها، بلافاصله تمهیدات لازم را به کار گرفتند. فرمانده مرزبانی استان سیستان و بلوچستان افزود: مرزداران در این درگیری پس از شناسایی خودروی مورد نظر، با رعایت نکات امنیتی و حفاظتی، توانستند ضمن توقیف یک دستگاه خودروی سواری و دو دستگاه موتورسکلیت و دستگیری دو قاچاقچی سلاح و هلاکت یک قاچاقچی، ۱۰ قبضه سلاح کلت کمری و ۱۸ تیغه خشاب و ۲۲ تیر جنگی مربوطه غیرمجاز که به صورت ماهرانه‌ای در خودرو جاسازی کرده بودند و قصد ورود به خاک جمهوری اسلامی ایران و انتقال به استان‌های دیگر را داشتند کشف و ضبط کردند. وی تصریح‌کرد: برابر اطلاعات واصله مقرر بود این سلاح‌ها جهت استفاده در اقدامات تروریستی و ناآمن کردن کشور مورد استفاده قرار گیرد. پایان پیام/
انهدام باند
22:43 - 26 مرداد 1402

2 بازنشر
83 بازدید



1 پاسخ