برنامه عزاداری محمود کریمی، سیدمجید بنی‌فاطمه و میثم مطیعی در ماه صفر

مراسم عزاداری دهه اول ماه صفر هیأت رایةالعباس(ع) با مداحی محمود کریمی، سیدمجید بنی‌فاطمه و میثم مطیعی برگزار می‌شود.
به گزارش خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، مراسم عزاداری دهه اول ماه صفر هیأت رایةالعباس(ع) به مدت ۵ شب از یکشنبه ۲۹ مردادماه از نماز مغرب در امامزاده علی‌اکبر(ع) برگزار می‌شود. در این مراسم حجت‌الاسلام مصطفی کرمی سخنرانی و محمود کریمی، سیدمجید بنی‌فاطمه و میثم مطیعی  مرثیه‌خوانی می‌کنند. امام‌زاده علی‌اکبر (علیه‌السّلام) در چیذر، خیابان شهید اندرزگو، خیابان برادران سلیمانی، میدان ندا واقع است. این ۳ مداح کشورمان دهه سوم ماه محرم سال ۱۴۰۰ در حسینیه داوود العاشور بصره مداحی کرده بودند. پایان پیام/
محمود کریمی
07:31 - 28 مرداد 1402

2 بازنشر
420 بازدید



1 پاسخ