اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

بهره‌برداری از 4 پروژه برق‌رسانی در مهدی‌شهر

سرپرست مدیریت توزیع برق شهرستان مهدی‌شهر گفت: چهار پروژه عمرانی برق‌رسانی به مناسبت هفته دولت امسال در این شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد.

بهره‌برداری از 4 پروژه برق‌رسانی در مهدی‌شهر

به گزارش خبرگزاری فارس از مهدی‌شهر، حامد قانع، سرپرست مدیریت توزیع برق شهرستان مهدی‌شهر صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران، با اشاره به اینکه پروژه بهینه‌سازی و تبدیل 9 هزار و 530 متر شبکه فشارضعیف هوایی سیمی به کابل خودنگهدار در شهرستان و روستاهای هفت‌خانی، هسکو، کلاته بابااحمد و رسم رودبار افتتاح می‌شود، افزود: میزان اعتبار صرف شده برای این پروژه‌ها، هفت میلیارد و 120 میلیون ریال است.

وی افزود: پروژه احداث پنج هزار و 436 متر شبکه فشارمتوسط و فشارضعیف و نصب 6 دستگاه پست هوایی 125 کیلوولت آمپر جهت تأمین برق شهرک صنفی به مبلغ 56 میلیارد ریال اجرایی شده است.

سرپرست مدیریت توزیع برق شهرستان مهدی‌شهر ادامه داد: پروژه نصب چهار دستگاه ترانس هوایی به ظرفیت 100 کیلوولت آمپر جهت تأمین برق متقاضیان در سطح شهرستان با اعتبار 6 میلیارد و 500 میلیون ریال در هفته دولت بهره‌برداری خواهد شد.

قانع تصریح کرد: پروژه‌های احداث و اصلاح یک هزار و 600 متر شبکه فشارضعیف و فشارمتوسط هوایی در شهرستان مهدی‌شهر به مبلغ هفت میلیارد و 600 میلیون ریال آماده بهره‌برداری است.

وی اظهار کرد: به‌منظور بهره‌برداری از این تعداد پروژه، 77 میلیارد و 220 میلیون ریال اعتبار پیش‌بینی و صرف شده است.

پایان پیام/74001/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول