اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دانشگاه

اعلام نتایج اولیه پذیرفته‌شدگان دوره‌های بدون آزمون ارشد و دکتری دانشگاه علم‌وصنعت

نتایج اولیه حائزان شرایط دوره‌های کارشناسی ارشد و دکتری بدون آزمون استعدادهای درخشان دانشگاه علم و صنعت ایران برای سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ اعلام شد.

اعلام نتایج اولیه پذیرفته‌شدگان دوره‌های بدون آزمون ارشد و دکتری دانشگاه علم‌وصنعت

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دانشگاه علم و صنعت، نتایج اولیه حائزین شرایط دوره کارشناسی ارشد بدون آزمون استعدادهای درخشان دانشگاه علم و صنعت ایران در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ در سایت دفتر استعدادهای درخشان به آدرس http://gto.iust.ac.ir/ قابل مشاهده است.

دانشگاه علم و صنعت اعلام کرد؛ اسامی نهایی حائزین شرایط دوره کارشناسی ارشد بدون آزمون استعدادهای درخشان به محض باز شدن پرتال سازمان سنجش در سامانه وارد خواهد شد و بعد از ورود به پرتال، امکان ثبت نام برای دانشگاه دیگری وجود نخواهد داشت.

همچنین، قبولی نهایی پذیرفته شدگان دوره کارشناسی ارشد بدون آزمون استعدادهای درخشان دانشگاه علم و صنعت منوط به احراز شرایط صلاحیت عمومی و تأیید سازمان سنجش آموزش کشور و فارغ التحصیلی در ۳۱ شهریور ماه سال جاری است.

طبق اعلام دانشگاه علم و صنعت نحوه و تاریخ ثبت‌نام حائزین شرایط دوره کارشناسی ارشد بدون آزمون استعدادهای درخشان متعاقباً اعلام خواهد شد و اسامی سایر دانشکده‌های این دانشگاه نیز در حال بررسی و تکمیل بوده و بر روی سایت دفتر استعدادهای درخشان این دانشگاه اطلاع رسانی خواهد شد.

همچنین  نتایج اولیه حائزین شرایط دوره دکتری بدون آزمون استعدادهای درخشان دانشگاه علم و صنعت ایران در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ نیز در سایت http://gto.iust.ac.ir/content/ قابل مشاهده است و طبق اعلام این دانشگاه سایر دانشکده‌ها نیز در حال بررسی و تکمیل پرونده پذیرفته شدگان بود و نتایج آن بر روی سایت دفتر استعدادهای درخشان اطلاع رسانی خواهد شد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول