اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

کشف ۱۲۰۰ کیلو تریاک در هرمزگان

با تلاش شبانه روزی ماموران انتظامی استان هرمزگان در هفته گذشته بیش از یک تن و 211 کیلو گرم انواع مواد مخدر کشف شد.

کشف ۱۲۰۰ کیلو تریاک در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان هرمزگان امروز گفت: در راستای اجرای طرح های پاکسازی و به منظور مبارزه جدی با سوداگران مرگ و پاسخگویی به مطالبات و درخواست های مردمی در جهت ارتقا امنیت اجتماعی، با اقدامات اطلاعاتی و اشرافیت کامل پلیس بر کلیه محورهای مواصلاتی، طرح پاکسازی نقاط آلوده در سراسر استان به مدت یک هفته اجرا شد.

وی افزود: مأموران انتظامی استان در این مدت ضمن شناسایی و توقیف 6دستگاه خودرو حامل مواد مخدر جمعا یک تن و 211کیلو و 141 گرم انواع مواد مخدرکشف کردند.

این مقام ارشد انتظامی استان تصریح کرد: در این طرح با تلاش همه جانبه مأموران، یک باند مواد مخدر متلاشی و 11قاچاقچی مواد مخدر، 25خرده فروش و توزیع کننده مواد شناسایی و در عملیات های جداگانه دستگیر شدند.

سردار علی اکبر جاویدان با اشاره به جمع آوری 327 معتاد متجاهر و بلامکان در اجرای این طرح ، ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم با پلیس در شناسایی و کشف جرایم و دستگیری مجرمان، امنیت را حق قانونی شهروندان دانسته و بیان داشت: پلیس با به‌کارگیری تمام توان عملیاتی و انتظامی خود در تامین نظم و امنیت شهروندان تلاش می‌کند و لازم است شهروندان نیز با رعایت نکات ایمنی و امنیتی در پیشگیری از جرایم، هرگونه اطلاعات و اخبار در خصوص توزیع کنندگان مواد مخدر را از طریق سامانه پاسخگوی 128 پلیس مبارزه با مواد مخدر و تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول