اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

جشنواره استانی ریحانه بهشتی آغاز می‌شود

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آزادشهر گفت: فراخوان جشنواره استانی ریحانه بهشتی که در آزادشهر برپا خواهد شد، آغاز شده و علاقمندان تا ۳۰ آذرماه فرصت دارند آثار خود را ارسال کنند.

جشنواره استانی ریحانه بهشتی آغاز می‌شود

طیبه رجنی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان آزادشهر اظهارکرد:فراخوان جشنواره استانی ریحانه بهشتی در بخش‌های موشن‌گرافی، عکس‌نوشته‌، دلنوشته و داستانک آغازشده‌است.

وی تصریح‌کرد: موضوعات این جشنواره دین‌مداری و نقش آن در سلامت و اخلاق اجتماعی، نقش بانوان الگوی سوم در تحکیم خانواده، ازدواج و تشکیل خانواده با معیار سبک زندگی قرآنی و نقش‌آفرینی بانوان در کاهش آسیب‌های اجتماعی از منظر قرآنی است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آزادشهر خاطرنشان‌کرد: پایداری و زیست عفیفانه موضوع ویژه‌ی این جشنواره است که علاقمندان می‌توانند در حوزه‌های  زیست عفیفانه در ارتقاء سطح اخلاق اجتماعی، فرزندآوری،گرایش به ارزش‌های حیا و فرهنگ پوشش در نوجوانان، نقش نماز و امر به معروف در سلامت روحی و روانی و فردی و اجتماعی آثار خود را ارسال کنند.

وی ادامه داد: این جشنواره با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آزادشهر، دانشگاه آزاد اسلامی واحد آزادشهر، آموزش‌و پرورش شهرستان آزادشهر، شورای اسلامی شهر آزادشهر و موسسه قرآنی آل‌یاسین فارسیان برگزار می‌شود.

رجنی گفت: علاقمندان به شرکت در این جشنواره تا ۳۰ آذرماه امسال فرصت دارند تا آثار خود را از طریق پیام‌رسان"ایتا" به شماره ۰۹۳۵۹۳۲۷۸۵۷ ارسال کنند.

پایان پیام/۸۳۰۲۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول