اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

محمودآباد صاحب فرهنگ‌سرا و خانه فرهنگ، هنر و رسانه می‌شود

شهردار محمودآباد وعده داده که این شهرستان تا پایان سال 1402 صاحب خانه مردم شناسی ، کتابخانه محمودآباد شناسی و خانه فرهنگ، هنر و رسانه می‌شود.

محمودآباد صاحب  فرهنگ‌سرا و خانه فرهنگ، هنر و رسانه می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان محمودآباد، مهدی اختیاری در آیین تجلیل از خبرنگاران فعال در برنامه‌های شهرداری  که با حضور فرماندار محمودآباد، مدیرکل کانون فرهنگی کودکان و نوجوانان مازندران،معاون مدیرکل میراث فرهنگی مازندران، معاون مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران برگزار شد ضمن گرامیداشت روز خبرنگار اظهار کرد: خبرنگاران زبان گویای مردم هستند که رسالت مهمی را در جامعه برعهده دارند.

وی  افزود: طی چند سال اخیر شهرداری محمودآباد در تلاش  بوده  تا از طریق تعامل با اصحاب رسانه، شنونده صدای شهروندان باشد.

شهردار محمودآباد با بیان اینکه شهرداری و شورای شهر بر وعده‌های خود صادق بوده است، ادامه داد:سال گذشته در بازدید خبرنگاران از پروژه‌های عمرانی شهر، قول مرمت سه بنای تاریخی در پارک طاهباز داده شد که امسال شهرداری توانست به وعده خود جامه عمل بپوشاند.

وی تصریح کرد: عملیات اجرایی مرمت این سه بنا  با اعتباری بالغ بر سی میلیارد ریال از امروز آغاز شده است و طبق پیش بینی تا پایان سال ۱۴۰۲ به اتمام می رسد.

اختیاری یادآورشد: سه ساختمان مرمت شده به فرهنگ سرای کودک و نوجوان، خانه مردم شناسی، کتابخانه محمودآباد شناسی و خانه فرهنگ‌، هنر و رسانه اختصاص داده خواهد شد.

همچنین در این مراسم از پوستر اولین جشنواره قصه گویی مازندران (آسنی) نیز رو نمایی شد.

شهردار محمودآباد با بیان اینکه یکی از رسالت‌های مهم شهرداری حفظ و حراست فرهنگ بومی است،عنوان کرد : امیدواریم با برپایی جشنواره های فرهنگی و هنری قدم مثبتی در راستای حفظ و نگه داری فرهنگ اصیل مازندرانی برداریم  و با تداوم کارهای فرهنگی محلی بین نوجوانان و جوانان با گویش اصیل مازندرانی و سنت های بومی آشتی برقرار شود.

به گفته اختیاری اولین جشنواره قصه گویی مازندران (آسنی) مهر ماه سال ۱۴۰۲به میزبانی شهرستان محمودآباد برگزار خواهد شد.

به گزارش فارس از نکات جالب توجه این مراسم اینکه مراسم در فضای باز و در حضور مردم در عمارت شهروندی داخل پارک طاهباز با حضور اصحاب رسانه و مدیران شهرستانی و استانی برگزار گردید.

انتهای پیام/۸۶۰۳۸/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول