اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

اهدای اعضای یک دانش‌آموز مدارس ویژه در کهگیلویه و بویراحمد

رئیس آموزش و پرورش استثنایی کهگیلویه و بویراحمد گفت: دانش آموز پایه دوازدهم رشته کمک کار خیاطی مرکز آموزشی با نیازهای ویژه توانا اعضای بدنش اهدا شد.

اهدای اعضای یک دانش‌آموز مدارس ویژه در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج رئیس آموزش و پرورش استثنایی کهگیلویه و بویراحمد گفت: حسین معادی مفرد دانش آموز پایه دوازدهم رشته کمک کار خیاطی مرکز آموزشی با نیازهای ویژه  توانا دهدشت که به علت بیماری تیروئید و گواتر در بیمارستان یاسوج تحت عمل جراحی قرار گرفته بود به علت پارگی عروق گردن دچار مرگ مغزی شد و پس از تشخیص پزشکان و رضایت والدین اعضای وی به بیماران نیازمند عضو در بیمارستان یاسوج اهدا شد.

حسین دولت دوست اظهار کرد: خانواده معادی فرد با اهدای اعضای فرزندشان حیاتی دوباره به بیماران نیازمند بخشیدند.

وی گفت: این اقدام نشانه ایثار، گذشت و نوع دوستی است و در پیشگاه خداوند متعال دارای ارج و قرب بوده و در یاد و خاطر معلمان، دانش‌آموزان و جامعه ماندگار خواهد بود.

رئیس آموزش و پرورش استثنایی کهگیلویه و بویراحمد افزود: خبر فقدان دانش حسین معادی مفرد دانش آموز پایه دوازدهم رشته کمک کار خیاطی مرکز آموزشی با نیازهای ویژه توانا دهدشت همه دستگاه تعلیم و تربیت را داغدار کرده است.

وی با ابراز تاسف از درگذشت نابهنگام این دانش‌آموز، به خانواده داغدار، همکلاسی و معلمان فرهیخته‌ و همه آنان که دل در گروی اعتلای آموزش و پرورش دارند تسلیت گفت.

پیکر این دانش آموز چهارشنبه در آرامستان شهر دهدشت تشییع و به خاک سپرده می‌شود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول