اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  آموزش و پرورش

بازی موبایلی «بچه‌زرنگ؛ مبارز کوچک» ساخته شد

«بچه‌زرنگ؛ مبارز کوچک» یک بازی موبایلی است که بر پایه شخصیت‌های انیمیشن سینمایی «بچه‌زرنگ» برای کودکان بالای 7 سال طراحی و تولید شده است.

بازی موبایلی «بچه‌زرنگ؛ مبارز کوچک» ساخته شد

به گزارش گروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، بازی موبایلی «بچه‌زرنگ؛ مبارز کوچک» بعد از حدود 2 سال به تولید رسیده و این روزها آخرین مراحل فنی و تست را طی می کند تا در ایام اکران فیلم، از آن رونمایی شود.

«بچه‌زرنگ؛ مبارز کوچک» بر مبنای شبیه‌سازی شخصیت‌های داستان انیمیشن سینمایی «بچه‌زرنگ» تولید شده و فضایی هیجانی دارد تا بتواند به عنوان یکی از حلقه‌های اصلی چرخه قهرمان‌سازی برای کودک و نوجوان و با هدف حفظ و استمرار ارتباط مخاطبان با قهرمانان فیلم «بچه‌زرنگ» ایفای نقش کند.

این بازی موبایلی به عنوان یک بازی اکشن در ژانر رانر است که در فاز اول برای سیستم عامل اندروید طراحی شده و بناست به زودی در سرویس‌های ایرانی عرضه شود.

همچنین «بچه‌زرنگ؛ مبارز کوچک» در حال حاضر برای عرضه در ایران آماده‌سازی شده اما نسخه‌ای از آن به زبان انگلیسی نیز در حال آماده سازی است تا به صورت بین‌المللی هم منتشر شود. 

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول