اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

۴۰ درصد اعتبارات سمنان در راه توسعه مشاغل خانگی و روستایی

استاندار سمنان گفت: ۴۰ درصد اعتبارات استان سمنان در سال گذشته در راستای توسعه مشاغل خانگی و روستایی اختصاص یافت.

۴۰ درصد اعتبارات سمنان در راه توسعه مشاغل خانگی و روستایی

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان بعدازظهر امروز در نود و دومین برنامه کاروان خدمت، ملاقات مردمی و دیدار چهره به چهره با مردم شهر سمنان در مسجدالنبی (ص) منطقه جهادیه این شهر اظهار کرد: بالغ بر ۴۰ درصد اعتبارات استان در سال گذشته در راستای توسعه مشاغل خانگی و روستایی اختصاص یافت.

وی با بیان اینکه محله جهادیه شناسنامه شهر سمنان است، گفت: تدین، شهیدپروری، ولایت‌مداری و ارادت به حضرت اباعبدالله الحسین (ع) از ویژگی‌های بارز مردم این منطقه است.

هاشمی ادامه داد: جمع‌آوری معتادان متجاهر از حاشیه سمنان برای ایجاد امنیت برای ساکنیان مناطق مختلف شهر یکی از اقداماتی بود که در کمترین زمان ممکن‌ انجام گرفت.

استاندار سمنان افزود: تقویت گشت رضویون در حاشیه شهرها برای ارتقای شاخصه‌های امنیتی در شهر سمنان از دیگر اقداماتی است که در دستور کار دارد.

هاشمی خاطرنشان کرد: انجام اقدامات مؤثر در راستای محرومیت‌زدایی و حاشیه‌نشینی شهرها در راستای زیباسازی و بهبود فضا و منظر شهری در دستور کار قرار دارد.

وی عنوان کرد: با توسعه متوازن اعتبارات در مناطق کم‌برخوردار نیز همچون مناطق برخوردار شهر اختصاص یافته و فاصله‌های طبقاتی در مناطق مختلف شهر کاهش یافته و از بین خواهد رفت.

استاندار سمنان با بیان اینکه ضرورت دارد تا توسعه متوازن در شهرهای استان اجرایی شود، گفت: مباحث مرتبط با مدرسه و آموزش، سلامت، درمان و بهداشت، زیباسازی و بهبود فضا و مبلمان شهری، فضای ورزشی و سایر موارد مطروحه منطقه جهادیه بررسی و رسیدگی خواهد شد.

پایان پیام/74001/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول