اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

آب شرب موضوع اول و آخر شهرضا است

نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آب شهرضا از نظر کیفیت و کمیت مشکل دارد، گفت: آب شرب موضوع اول و آخر شهرضا است.

آب شرب موضوع اول و آخر شهرضا است

سمیه محمودی نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرضا با تقدیر از عملکرد دولت در ارتباط با کشورهای همسایه اظهار داشت: ارتباط با کشورهای همسایه کمبودی بود که در کشور احساس می‌شد، تقویت ارتباط با همسایگان، کاری بسیار ارزشمند و ماندگار برای دولت و دستگاه دیپلماسی است.

وی با بیان اینکه آزادسازی پول‌های بلوکه شده اقدام بزرگی بود، گفت: آزادسازی پول‌های بلوکه شده یک پیروزی بزرگ دیپلماتیک و سیاسی برای ایران بود.

محمودی با بیان اینکه حفظ نظام از اوجب واجبات است، گفت: باید با عملکرد خود امید را در کشور و شهرستان ایجاد کنیم، ما همه مستخدم مردم هستیم.

 نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اگر دریغ کردیم در خدمت به مردم باید پاسخگوی خون شهدا باشیم، بیان کرد: آب شرب موضوع اول و آخر شهرضا است، در مجلس دهم موضوع آب شهرضا پیگیری شد و تخصیص آب گرفتیم اما عملیاتی شدن آن زمان بر است.

وی با بیان اینکه آب شهرضا از نظر کیفیت و کمیت مشکل دارد، افزود: تخصیص جدیدی از وزارت نیرو گرفته شد تا در کوتاه مدت مشکل آب شرب شهرضا برطرف شود.

محمودی با اشاره به خریداری لوله‌ها برای آبرسانی به شهرضا بیان کرد: اگر کمیسیون حفاری دستور تشکیل آن را بدهند، کار آغاز و انتقال آب شرب انجام می‌شود و آب موجود با منابع آب شهرستان مخلوط می‌شود.

نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: منطقه ویژه اقتصادی شهرضا موضوع مهمی است، همه مراحل گذرانده شده است و بخش خصوصی قرار است در این منطقه سرمایه‌گذاری کند، در شرایط فعلی نگه داشتن بخش خصوصی پشت درب به صلاح نیست.

وی با اشاره به شیمی پارک شهرضا خاطرنشان کرد: شیمی پارک شهرضا تأکید رهبر معظم انقلاب است که باید از خام‌فروشی جلوگیری کرد، هر اتفاقی در شهرستان رقم بخورد مربوط به کل استان است.

پایان پیام/۶۳۱۰۱/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول