اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

افتتاح ۱۳۹۹۰ میلیارد ریال طرح کشاورزی در هفته دولت

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان از افتتاح واحد پرورش شترمرغ ۴۰۰ قطعه‌ای در روستای وندرآباد شهرستان اسدآباد در دومین روز از هفته دولت خبر داد و گفت: در مجموع ۸۵ طرح کشاورزی در استان با اعتباری بالغ بر ۱۳۹۹۰ میلیارد ریال در ایام هفته دولت افتتاح می‌شود.

افتتاح ۱۳۹۹۰ میلیارد ریال طرح کشاورزی در هفته دولت

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان رضا بهراملو عصر امروز در آیین افتتاح طرح‌های دومین روز از هفته دولت اظهار کرد: در دومین روز از هفته دولت طرح پرورش شترمرغ ۴۰۰ قطعه‌ای واقع در روستای وندرآباد شهرستان اسدآباد مورد افتتاح و بهره برداری قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه این طرح با ظرفیت تولید سالانه ۱۸ تن گوشت و با ظرفیت ۴۰۰ قطعه همچنین اشتغالزایی مستقیم و غیرمستقیم به بهره‌برداری رسید افزود: ️این طرح در زمینی به مساحت ۱۵ هزار متر مربع اجرا شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان خاطرنشان کرد: ️تسهیلات دریافتی در زمینه راه‌اندازی این واحد تولیدی معادل ۲۵ هزار میلیون ریال و آورده شخصی مجری طرح معادل ۵ هزار میلیون ریال بوده است.

وی در بخش دیگر با تاکید بر اینکه ️در اولین روز از هفته دولت نیز بزرگترین واحد پرورش ماهی مداربسته کشور و اولین مزرعه دارای سیستم هوشمند افتتاح شد گفت: ️این طرح با ظرفیت تولید سالانه ۲۰۰ تن ماهی پرواری قزل آلا و تولید یک میلیون قطعه بچه ماهی قزل‌آلا با اشتغالزایی ۲۰ نفر به بهره‌برداری رسید.

بهراملو تصریح کرد: ️این طرح در دو فاز یکصد تنی فعالیت خواهد کرد و دارای ۳ هزار متر مربع سوله و ۴۰ استخر ۸ ضلعی است.

وی در ادامه متذکر شد: در مجموع ۸۵ طرح کشاورزی در استان با اعتباری بالغ بر ۱۳۹۹۰ میلیارد ریال در ایام هفته دولت افتتاح می‌شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان خاطرنشان کرد:  ️۱۹ طرح تولیدات گیاهی با اعتبار ۳۴۱۰ میلیارد ریال و ۹ طرح تولیدات دامی با اعتبار ۹۵۴ میلیارد ریال افتتاح می‌شود.

وی اضافه کرد: ️۱۱ طرح شیلاتی با اعتبار ۴۶۶ میلیارد ریال، سه طرح صنایع تبدیلی با اعتبار ۸۵۷۵ میلیارد ریال و ️۴۳ طرح آب و خاک با اعتبار ۵۸۴ میلیارد ریال نیز مورد افتتاح و بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

پایان پیام/۸۹۰۳۳/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول