اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

اشتغالزایی ۸۷۸ نفر در پروژه‌های افتتاحی و کلنگ‌زنی جهاد کشاورزی در هفته دولت

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد از افتتاح و کلنگ زنی ۵۲ پروژه مهم بخش کشاورزی خبر داد و گفت: از این میزان هفت طرح کلنگ‌زنی و مابقی افتتاح و تحویل مردم و کشاورزان داده می‌شوند.

اشتغالزایی ۸۷۸ نفر در پروژه‌های افتتاحی و کلنگ‌زنی جهاد کشاورزی در هفته دولت

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج. سید علی معتمدی‌پور در حاشیه بازدید از طرح آبیاری تحت فشار باغات کاکان اظهار کرد: بیشترین طرح‌های افتتاحی در هفته دولت مربوط به بخش آب و خاک و امور فنی و مهندسی است به طوری که در این بخش ۲۲ طرح به طور کامل افتتاح و کلنگ سه طرح دیگر به زمین زده می‌شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه نگاه مدیریتی این سازمان روی افتتاح طرح‌های نیمه‌تمام و بر زمین مانده است، تصریح کرد: ترکیب ۴۵ طرح افتتاحی و هفت طرح کلنگ‌زنی نمایانگر چنین رویکردی در مدیریت بخش کشاورزی است البته بخش زیادی از طرح‌های افتتاحی نیز طرح‌هایی هستند که در همین دولت کلنگ‌خوردند و در این هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسند.

معتمدی‌پور افزود: در بخش صنایع تبدیلی و تکمیلی نیز ۹ طرح مهم داریم که همگی افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسند.

وی تعداد طرح‌های افتتاحی بخش دام و طیور را هشت مورد خواند و‌ گفت: در بخش بهبود تولیدات گیاهی نیز هست طرح مهم داریم که چهار طرح افتتاح و چهار طرح نیز کلنگ‌زنی می‌شوند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد همچنین از افتتاح عملیات زیرساخت‌های دو شهرک گلخانه‌ای در هفته دولت خبر داد.

وی گفت: اشتغال‌زایی ناشی از اجرای این طرح‌ها ۸۷۸ نفر است که ۷۸۳ نفر آن در طرح‌های افتتاحی هفته دولت صاحب شغل و کسب و کار می‌شوند.

معتمدی‌پور همچنین اعتبارات این طرح‌ها را بالغ بر ۵ هزار میلیون ریال اعلام کرد.

پایان پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول