اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

افتتاحیه مسابقات فوتبال ورزش شهروندی شهرداری همدان

افتتاحیه و آغاز مسابقات فوتبال ورزش شهروندی شهرداری همدان با حضور مسئولان این شهر در زمین فوتبال محلات حصار مطهری برگزار شد.

افتتاحیه مسابقات فوتبال ورزش شهروندی شهرداری همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، عصر امروز مسابقات فوتبال ورزش شهروندی همدان با حضور سید مسعود حسینی؛ شهردار همدان، هادی بلاغی؛ رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان و جمعی از مدیران شهری و ورزشکاران شهر همدان آغاز به کار کرد.

 رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان در این مراسم با بیان اینکه امروز افتتاحیه بازی فوتبال جوانان را بین تیم‌های پارسیان مطهری و شهید ابراهیم هادی داریم اظهار کرد:‌ مسابقات در دو رده سنی زیر ۱۸ سال جوانان و زیر۱۵ سال نونهالان برگزار می‌شود.

بلاغی با اشاره به اینکه در رده جوانان ۱۶ تیم در این مسابقات حضور دارند و در دو گروه هشت تیمی باهم به رقابت می‌پردازند که تا پایان بازی‌ها ۷۰  مسابقه را شامل خواهد شد افزود: در رده نوجوانان نیز ۶۳ تیم رقابت خواهند کرد که تقریبا ۱۲ گروه ۵ و ۶ نفره هستند.

وی با تاکید بر اینکه این مسابقات در محلات مختلف در ۱۳ زمین ورزشی شهر همدان برگزار می‌شود گفت: مراسم افتتاحیه امروز بود و سایر مسابقات بعد از ایام اربعین حسینی به صورت رسمی آغاز خواهد شد.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان تعداد ورزشکاران شرکت کننده در این دور از مسابقات را بالغ بر یک هزار و ۲۰۰ نفر دانست و افزود:‌ تا دو ماه آتی مراسم اختتامیه این مسابقات و اعلام نفرات برتر در دستور کار خواهد بود.

وی با اشاره به سابقه طولانی ورزش شهروندی در همدان خاطرنشان کرد: امسال این  دور از مسابقات برای نخستین بار با همکاری بسیج ورزشکاران استان برگزار می‌شود و مجموعه سپاه استان و ناحیه در آن مشارکت دارند.

پایان پیام/89026/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول