اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  رزمی

رستمیان: قواره انجمن جوجیتسو از خیلی فدراسیون‌ها بزرگتر است

رئیس انجمن جوجیتسو گفت: جوجیتسو به غیر از المپیک در همه بازی‌ها حضور دارد و قواره این انجمن از خیلی فدراسیون‌ها بزرگتر است.

رستمیان: قواره انجمن جوجیتسو از خیلی فدراسیون‌ها بزرگتر است

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس،  محمد حسن رستمیان در نشست خبری انجمن جوجیتسو اظهار داشت: برای کاروان ایران در بازی‌های آسیایی آرزوی موفقیت می‌کنم. انجمن جوجیتسو با ۲ سهمیه در این مسابقات حضور دارد و این در حالی است که ما درخواست ۳ سهمیه که یک نفر از آنها بانوان است را داشتیم. سهیل اکبرپور و مهران ستار را به این بازی‌ها اعزام می‌کنیم. جوجیتسو به غیر از المپیک در همه بازی‌ها است و قواره این انجمن از خیلی فدراسیون‌ها بزرگتر است. انتظار توجه بیشتر در این سال‌ها را داشتیم  و ما در این صورت حداقل می‌توانستیم ۸ مدال را در بازی‌های آسیایی کسب کنیم و به رنکینگ کاروان کمک کنیم. 

رئیس انجمن جوجیتسو در ادامه گفت: اگر به جوجیتسو اندازه نصف فدراسیون توجه شود ما می‌توانیم بیشتر بدرخشیم. حضور هاشمی را در وزارت ورزش به فال نیک می‌گیریم. امیدوارم با برنامه‌ریزی و مهندسی تمرین استاد خوشبین در بازی‌های آسیایی خوش بدرخشیم. قطع به یقین دنبال نتیجه و درخشش پرچم کشورمان هستیم و بچه‌ها می‌دانند باید روی سکو بروند. در برخی رشته‌ها تعداد همراهان بیشتر از ورزشکاران اعزامی است و این هزینه می‌تواند صرف اعزام ورزشکاران بیشتر شود. چیزی که بر ما در این سال‌ها گذشته خوب نبوده و موازی سازی شده است. ما مشروعیت خود را از حضور در رویدادهای معتبر می‌گیریم و باید به این رشته بها داده شود. 

رستمیان در ادامه صحبت های خود خاطرنشان کرد: در دوره گذشته ۱۵ میلیون برای تدارک بازی‌های آسیایی جاکارتا به ما اختصاص دادند و خودمان بالای پانصد میلیون هزینه کردیم. اعزام ما برای این دوره در حالی از ابهام بود و اگر در این مسابقات نبودیم شرمساری از ورزشکاران برای ما بود. در نهایت دوستان محبت کردند که دو سهمیه به ما دادند. 

رستمیان با اشاره به مشکلات استقلال این انجمن گفت: قرار بود در وزارت گذشته  این انجمن استقلال پیدا کند، اما متاسفانه این اتفاق نیفتاد و وزیر گذشته نامه استقلال این انجمن را امضا نکرد و امیدواریم با حضور سرپرست جدید این اتفاق بیفتد. اگر پشتیبانی و ساماندهی نشود شاید نتوانیم نتیجه دلخواه را در بازی‌های آسیایی بگیریم. برای اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۱ وزیر وقت اجازه داد که برویم اما مدال گرفتیم و در بازگشت توبیخ شدیم. بودجه مصوب می‌شود و به نام به ما فدراسیون‌ها و از جمله کاراته می‌دادند، اما اگر شما پولی دیدید ما هم دیدیم

رئیس انجمن جوجیتسو در پاسخ به این سوال که چه کسی شما را توبیخ کرد، گفت: درخواست حضور در مسابقات را داده بودیم اما این درخواست را نگه داشته بودند و حتی تیم در ادو بودند. همان موقع از دفتر حراست تماس گرفتند اعزام مشکلی ندارد. صالحی‌ امیری و سجادی نیز با حضور در اردو با اعزام موافقت کردند، اما وقتی ما آمدیم گفتند که سفر شما غیرقانونی بوده است. 

 وی در ادامه افزود: فعالیت از یک طرف نامه می‌زند  و و اعلام می‌کنند زیر نظر ما باشد، اما این اتفاق نمی‌افتد. فعالیت این سلک را غیر رسمی اعلام کردند، اما منافع عظیمی در این موضوع نهفتهاست 

همچنین سید امیر خوشبین سرمربی تیم ملی جوجیتسو در ابتدای صحبت های خود اظهار داشت: جوجیتسو چهار استایل داردشده است، اما در بازی‌های آسیایی استایل جوجیتسو برزیلی برگزار می‌شود.  تا برج سه حق استفاده از اکادمی المپیک را نداشتیم و ریاست وقت گفته حضورشان در بازی‌ها مشخص نیست. از برج سه دو کمپ برون مرزی تدارک دیدیم و در حال فعالیت هستیم. هر مجموعه دنبال نتیجه از تیمش است و تلاش ما این است مدال بگیریم. از ۲۰۱۸ ما را فراموش کردند و تازه سه ماه قبل اعزام سراغ ما آمدند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول