اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

افتتاح طرح تولید کنسرو گوشت و کله پاچه در مرودشت

همزمان با هفته دولت و در راستای تحقق شعار سال مبنی بر مهار تورم و رشد تولید، طرح تولید غذای آماده و نیمه آماده کنسرو گوشت و کله پاچه تحت عنوان صنایع غذایی بهین در مرودشت با حضور مسئولین استانی و شهرستانی افتتاح شد.

افتتاح طرح تولید کنسرو گوشت و کله پاچه در مرودشت

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، منصور امیریان اظهار کرد: این طرح در 3 فاز پیش بینی گردیده است، که فاز اول تولید کنسرو انواع گوشت و کله پاچه به بهره برداری رسید است، فاز دوم تولید انواع خوراک آماده حیوانات خانگی که در مراحل پایانی اجرا می باشد و فاز سوم شامل تولید سوسیس، کالباس و برگر و سردخانه دو مداره 1500 تنی بوده، که در حال احداث می باشد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت گفت: این طرح در زمینی به مساحت 42000 متر مربع و زیربنای احداثی فعلی 4689 متر مربع احداث گردیده است و سرمایه گذاری طرح 1500000 میلیون ریال می باشد.

وی با بیان اینکه ظرفیت تولید سالیانه این طرح 4300 تن و میزان جذب ماده خام 2600 تن می باشد، افزود: در این طرح برای 50 نفر به صورت مستقیم و 300 نفر به طور غیر مستقیم شغل ایجاد شده است.

امیریان با اشاره به ضرورت توجه به صنایع تبدیلی بیان کرد: در شهرستان مرودشت با توجه به تنوع تولید محصولات زراعی، باغی و دامی، می توان با بهره مندی و احداث صنایع تبدیلی محصولات کشاورزی، به کاهش ضایعات محصولات و رشد اقتصادی شهرستان کمک شایانی کرد.

پایان پیام/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول