روز خوب شهرستان بویراحمد با افتتاح و کلنگ‌زنی 35 پروژه ارتباطاتی

به مناسبت هفته دولت 35 پروژه ارتباطات و فناوری اطلاعات شهرستان بویراحمد افتتاح و کلنگ زنی شد.
به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج به مناسبت فرا رسیدن هفته گرامیداشت شهدای دولت، 35 پروژه حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات به ارزش 2115 میلیارد ریال در شهرستان بویراحمد افتتاح و کلنگ زنی شد. سید محمود رادمنش مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان در آیین افتتاح و کلنگ زنی پروژه های ارتباطات و فناوری اطلاعات شهرستان بویراحمد گفت: پروژه احداث سایت ارتباطی روستای دهنو یاسوج به نمایندگی از 35 پروژه حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات این شهرستان افتتاح شد. رادمنش افزود: اعتبار این پروژه 65 میلیارد ریال است که از محل اعتبارات ملی وزارت ارتباطات وفناوری اطلاعات تأمین  و با پیمانکاری شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل اجرا شده است. مدیرکل ارتباطات وفناوری اطلاعات استان گفت: مجموع اعتبار همه پروژه های این شهرستان اعم از افتتاحی و کلنگ زنی در هفته دولت 2115 میلیارد ریال است که ظرف چند ماه آینده همگی به بهره برداری خواهند رسید. رئیس شورای راهبری ارتباطات وفناوری اطلاعات استان افزود: از مجموع 35 پروژه ارتباطی شهرستان بویراحمد، 12 پروژه کلنگ زنی و 23 پروژه افتتاحی است. رادمنش گفت: توسعه متوازن ارتباطات شهری و روستایی در تمام پروژه ها بخوبی دیده شده است. این مقام مسئول با اشاره به سیاست دولت سیزدهم در برقراری عدالت ارتباطی اظهار کرد: 95 درصد روستاهای بالای بیست خانوار شهرستان بویراحمد به شبکه ملی اطلاعات متصل و از نعمت اینترنت پرسرعت برخوردار شده اند. پایان پیام/د
مم
08:31 - 8 شهریور 1402

2 بازنشر
35 بازدید



1 پاسخ