اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

بهره‌برداری از خط انتقال مجتمع آبرسانی «بنداروز» دشتستان

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر از بهره‌برداری خط انتقال مجتمع آبرسانی بنداروز در شهرستان دشتستان با اعتبار 45 میلیارد تومان خبر داد.

بهره‌برداری از خط انتقال مجتمع آبرسانی «بنداروز» دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس استان بوشهر، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر صبح امروز در آئین بهره‌برداری از خط انتقال مجتمع آبرسانی بنداروز در شهرستان دشتستان، اظهار داشت: مجتمع آبرسانی بنداروز، ۶ روستا با یک‌هزار و ۸۴۷ خانوار و 8 هزار و ۶۰۰ نفر جمعیت تحت پوشش قرار داده است.

وی افزود: این طرح در مجموع با 45 میلیارد تومان ظرف مدت ۶ ماه احداث شده است. منبع تامین آب طرح دو خط آبرسانی کازرون و کوثر و خط انتقال آن به طول 7 کیلومتر اجرا شده است.

این مقام مسؤول ادامه داد: مجتمع آبرسانی بنداروز از جمله طرح‌های جهاد آبرسانی در روستاهای استان بوشهر است که با هدف افزایش سطح پایداری آب روستاهای تحت پوشش و با مشارکت قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) به سرانجام رسیده است.

عالی اعلام داشت: نماینده شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی و فرماندار این شهرستان در سطح استانی و ملی برای حل مشکلات آب دشتستان تلاش و پیگیری‌هایی زیادی کردند که این میزان همراهی آنان شایسته و قابل تقدیر است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول