اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

اجرای ۳۳ میلیارد تومان پروژه آبرسانی در شهرستان ایجرود

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: در پنج ماهه نخست سال‌جاری، ۲۱ طرح آبرسانی با اعتباری بالغ بر ۳۳ میلیارد تومان در شهرستان ایجرود اجرا و به بهره‌برداری رسیده است.

اجرای ۳۳ میلیارد تومان پروژه آبرسانی در شهرستان ایجرود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علیرضا جزء‌قاسمی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگاران اظهارداشت: طرح آبرسانی به روستای «خانجین» شامل احداث مخزن ذخیره آب با ظرفیت ۳۰۰ متر مکعب، اصلاح و بازسازی شبکه توزیع آب به طول ۱.۵ کیلومتر و احداث خط انتقال به طول یک کیلومتر با اعتبار ۲۵ میلیارد ریال از جمله طرح‌هایی بود که در شهرستان ایجرود مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان افزود: آبرسانی به روستای «احمد‌کندی» نیز با اجرای عملیات اصلاح و بازسازی شبکه توزیع آب این روستا به طول ۴.۵ کیلومتر و با اعتبار ۱۲ میلیارد ریال انجام شد.

وی بیان داشت: طرح آبرسانی به روستای «گلابرسفلی» در این شهرستان نیز با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال و شامل اصلاح و بازسازی شبکه به طول ۵ کیلومتر، حفر و تجهیز یک حلقه چاه دستی و همچنین اجرای عملیات استاندارد سازی انشعابات این روستا به تعداد ۱۰۰ فقره انجام شد.

جزء‌قاسمی ادامه داد: اجرای طرح آبرسانی به روستای «قلقاتی» در بخش حلب نیز با اصلاح و بازسازی شبکه توزیع آب به طول ۴ کیلومتر، حفر یک رشته قنات، احداث خط انتقال به طول یک هزار و ۳۰۰ متر و استاندارد سازی ۱۴۱ فقره انشعاب از دیگر طرح‌های آبرسانی شرکت آبفا در شهرستان ایجرود طی سال‌جاری بود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: آبرسانی به روستای «شهرک» در بخش مرکزی شهرستان ایجرود نیز با توسعه قنات قدیمی این روستا به طول ۱۵۰ متر، حفر یک حلقه چاه دستی به عمق ۳۳ متر و احداث ۴۰۰ متر خط انتقال انجام شد.

وی بیان داشت: آبرسانی به روستاهای «قره‌درق» ، «سعیدآباد»، «چسب»، «اوزان»، «نجم‌الشخان» و «آقبلاغ» در شهرستان ایجرود نیز شامل احداث قنات، خط انتقال، حفر و تجهیز چاه آب و استانداردسازی انشعابات طی ۵ ماهه نخست امسال انجام شده است.

 جزء‌قاسمی خاطرنشان کرد: آبرسانی به روستاهای «پاشاچای» ، «شوراب»، «قزلجه»، «قارتخلو»، «بزین»، «اغلبیک‌علیا»، «قوشچی» و «قادرلو» نیز از دیگر اقدامات شرکت آب و فاضلاب در حوزه آبرسانی به روستاهای شهرستان ایجرود در سال‌جاری است.

پایان پیام/۷۳۰۲۱/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول