مصدومان حادثه ۲ دستگاه اتوبوس در جاده دشت ارژن شیراز ترخیص شدند

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری فارس گفت: مصدومان حادثه تصادف ۲ دستگاه اتوبوس ایرانی و پاکستانی در جاده دشت ارژن از بیمارستان مرخص شدند.
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز،  مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری فارس گفت :  ۲۵ زائر پاکستانی که در تصادف بامداد امروز دو دستگاه اتوبوس در جاده دشت ارژن مصدوم و راهی بیمارستان شده بودند پس از دریافت خدمات درمانی مرخص شدند.  زائران پاکستانی با دو دستگاه اتوبوس راهی کشور خود شدند.  رئیس پلیس راه‌های فارس علت حادثه را بی احتیاطی و  توجه نکردن به جلو از طرف اتوبوس زائران پاکستانی اعلام کرد. پایان پیام/ ن
تصادف اتوبوس
16:15 - 12 شهریور 1402

2 بازنشر
170 بازدید



1 پاسخ