مصدومان حادثه ۲ دستگاه اتوبوس در جاده دشت ارژن شیراز ترخیص شدند
مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری فارس گفت: مصدومان حادثه تصادف ۲ دستگاه اتوبوس ایرانی و پاکستانی در جاده دشت ارژن از بیمارستان مرخص شدند.
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری فارس گفت : ۲۵ زائر پاکستانی که در تصادف بامداد امروز دو دستگاه اتوبوس در جاده دشت ارژن مصدوم و راهی بیمارستان شده بودند پس از دریافت خدمات درمانی مرخص شدند. زائران پاکستانی با دو دستگاه اتوبوس راهی کشور خود شدند. رئیس پلیس راههای فارس علت حادثه را بی احتیاطی و توجه نکردن به جلو از طرف اتوبوس زائران پاکستانی اعلام کرد. پایان پیام/ ن
16:15 - 12 شهریور 1402