وزیر کشور: 2 میلیون زائر اربعین به کشور بازگشتند

وزیر کشور گفت: تمام تمهیدات لازم برای بازگشت زائران از مرزها و انتقال به نقاط مختلف کشور اندیشیده شده و جای هیچ نگرانی نیست.
به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، احمد وحیدی وزیر کشور دقایقی پیش در مرز شلمچه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: خوشبختانه از ابتدای ماه صفر تاکنون زائران با سهولت و راحتی و بدون مشکل از طریق مرزهای کشور راهی عتبات عالیات شدند.  وی عنوان کرد: از ابتدای عزیمت زائران برای زیارت اربعین حسینی تاکنون بیش از 3 میلیون و 800 نفر از مرزهای ایران اسلامی راهی عراق شدند که حدود 2 میلیون زائر نیز اکنون برگشته‌اند.  وزیر کشور گفت: تمام تمهیدات لازم برای بازگشت زائران از مرزها و انتقال به نقاط مختلف کشور اندیشیده شده و جای هیچ نگرانی نیست.  وحیدی تاکید کرد: دپو شدن اتوبوس‌ها در مرز شلمچه، فعالیت راه‌آهن و فرودگاه آبادان از جمله این اقدامات است که زائران می‌توانند از هر طریقی که مایل هستند به شهرهای خود منتقل شوند.  وی بیان کرد: تعدادی از مواکب تا پایان ماه صفر در مرزهای کشور به منظور خدمت رسانی به آخرین زائران اربعین حسینی خدمات دهی خواهند کرد.  پایان پیام/
وحیدی
11:37 - 14 شهریور 1402

2 بازنشر
25 بازدید



1 پاسخ