اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

وضعیت آبرسانی در پایانه‌های مرزی خوزستان کاملا پایدار است

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کشور گفت: در ایام اربعین امسال برای اولین بار در طی سالیان گذشته تقریباً در همه مرزهای کشور آب پایدار وجود داشته و به طور حداقلی از آبرسانی سیار در مرزها استفاده شد.

وضعیت آبرسانی در پایانه‌های مرزی خوزستان کاملا پایدار است

اتابک جعفری مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کشور روز سه شنبه در حاشیه بازدید از تاسیسات آبرسانی مرز شلمچه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس مستقر در شلمچه، اظهار کرد: شرکت آب و فاضلاب در همه مرزهای خروجی برای ایام اربعین حسینی تمهیدات و اقدامات گسترده‌ای را در دو سوی مرز در حوزه آب و فاضلاب انجام داده است.

وی افزود: امسال کارهای خوبی در همه مرزها انجام شد و تلاش ما این بود که همه مرزها آب پایدار، مطمئن و بهداشتی داشته باشند تا زائران بتوانند از همه این حداقل امکانات بهره‌مند شوند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کشور ابراز کرد: امسال برای اولین بار در طی سالیان در همه مرزها تقریبا آب پایدار وجود داشت و به طور حداقلی از آبرسانی سیار در مرزها استفاده شد.

جعفری با اشاره به بحث فاضلاب مرزها عنوان کرد: امسال همچنین بحث فاضلاب در پایانه‌های مرزی و همچنین مواکب به خوبی تحت پوشش قرار گرفت و خوشبختانه در بررسی‌های انجام‌شده نیز همه از این وضعیت راضی بودند.

وی افزود: تلاش خواهیم کرد برای سال‌های آینده نیز شرایط آب پایدار مرزها را بهتر کنیم تا زائران با کمترین دغدغه به سفر خود به سمت کربلای معلی بپردازند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کشور با اشاره به بازدید از مرز شلمچه گفت: شرایط در این مرز بسیار خوب است و اقدامات خوبی توسط آبفا خوزستان در این مرز انجام شده است. یکی از این اقدامات این بوده که زائران از آب سالم و بهداشتی طرح غدیر در این مرز بهره‌مند شده‌اند.

در این بازدید محمدرضا کرمی نژاد مدیرعامل آب و فاضلاب خوزستان نیز حضور داشت.

پایان پیام /

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول