خدمات برق منطقه ای غرب کشور قابل تقدیر است
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: خدمات برق منطقه ای غرب کشور و تأمین برق سه استان غربی خصوصاً در ایام اربعین قابل تقدیر است.
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، نماینده ولی فقیه دراستان و امام جمعه کرمانشاه در دیدار امروز مدیر عامل برق منطقه ای غرب کشور با آیت الله علماء بر اهمیت استفاده بیشتر از انرژی های پاک تأکید شد. امام جمعه کرمانشاه با اشاره به اهمیت خدمت به مردم خصوصاً در ایام اربعین گفت: خدمت به مردم در ایام اربعین بسیار حائز اهیمت است زیرا از تمام کشور زائر وارد استان می شود وخدمت به زائران دستگاه امام حسین(ع) بالاترین اهمیت را دارد. در ادامه مهندس علی اسدی مدیر عامل برق منطقه ای غرب کشور طی سخنانی گفت: مسئولیت تأمین برق استان های کرمانشاه، کردستان و ایلام را بر عهده داریم لذا با توجه به این که از هر سه استان زائر عازم عتبات عالیات می شود طبعاً باید برق مورد نیاز زائران محترم اعم از روشنایی پارکینگ ها، استراحت گاه ها و مراکز ارائه خدمت به زائران را نیز در دستور کار خود داشته باشیم. وی افزود: حدود 150 هکتار روشنایی معابر و پارکینگ خودروهای زائران را در نقاط صفر مرزی تأمین کرده ایم و در تمام نقاط مورد نظرروشنایی مطمئن وجود دارد. پایان پیام/پ
13:39 - 14 شهریور 1402