اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

دستگیری عامل اصلی برنامه‌ریزی ناامنی در استان فارس

سازمان اطلاعات فراجا استان فارس طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: عامل اصلی ارتباط با شبکه‌های معاند و برنامه‌ریزی برای ایجاد ناامنی در استان فارس دستگیرشد.

دستگیری عامل اصلی برنامه‌ریزی ناامنی در استان فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی استان فارس طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: فردی با هویت معلوم وسابقه دار در اغتشاشات سال گذشته که ضمن ارتباط با شبکه‌های معاند و راه‌اندازی چند گروه در فضای مجازی اقدام به انتشار محتواهای خلاف واقع، تحریک آمیز و برنامه‌ریزی برای خرابکاری سازمان یافته و تشویش اذهان عمومی کرده بود، شناسایی و دستگیر شد.

در بررسی سوابق متهم اسناد و مدارک متقنی از جمله دخالت موثر در ماجرای " مسمویت دانش‌آموزان " ، ارتباط پیوسته با شبکه‌های معاند و مخالف نظام، اخذ مبالغی از رابطین خارج از کشور برای خرابکاری، تخریب اموال عمومی در اغتشاشات سال گذشته و تحریک افراد با سنین پایین برای خرابکاری وجود دارد.

سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی استان فارس در این اطلاعیه تصریح کرد: با کسانی که قصد ایجاد ناامنی و برهم زدن نظم و امنیت عمومی مردم و شهروندان را داشته باشند به شدت  برخورد خواهد کرد.

پایان پیام/خ/د

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول