اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  آموزش و پرورش

«استخوان ماهی جادویی» روی صحنه مرکز تئاتر کانون می‌رود

نمایش عروسکی «استخوان ماهی جادویی» با طراحی و کارگردانی احسان مجیدی از شهریور به روی صحنه مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان می‌رود.

«استخوان ماهی جادویی» روی صحنه مرکز تئاتر کانون می‌رود

به گزارش گروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، نمایش عروسکی «استخوان ماهی جادویی» با طراحی و کارگردانی احسان مجیدی از شهریور به روی صحنه مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان می‌رود.

این نمایش به نویسندگی منوچهر اکبرلو شهریور و مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۶ در مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در بوستان لاله تهران اجرا می‌شود.

در خلاصه نمایش عروسکی نمایش «استخوان ماهی جادویی» آمده است: سارا فرزند بزرگ پادشاه و ملکه است و ۱۸ خواهر و برادر دارد. حقوق پادشاه کفاف مخارج زندگی را نمی‌دهد و ملکه نیز بیمار است. فرشته از سارا می‌خواهد تا با استخوان ماهی‌ که در اختیارش هست آرزویی کند تا بر آورده شود... اما ترجیح سارا چیز دیگری است.

پریسا مشکانی و احمد خیرآبادی در نمایش «استخوان ماهی جادویی» ایفای نقش می‌کنند.

سایر عوامل این نمایش عبارتند از آهنگ‌ساز: بهنام رحیمی، شاعر: محمدرضا کوهستانی، طراح عروسک و لباس و اکساسوار: پریا علی‌محمدی، طراح صحنه و ساخت دکور: علیرضا حسین‌پور، طراح نور: محمدرضا شاملوفرد، دستیارکارگردان: الهام مشتاقی، منشی صحنه: فاطمه‌سادات حسینی، طراح پوستر و بروشور: نازنین یزدانی، نقاشی دکور: پریا علی‌محمدی، مدیر صحنه: ایلیا مجیدی، عکاس: زهرا نصراله، دوخت لباس: مژگان برند و سارا نظریان، روابط عمومی و تبلیغات: تئاتر کودک ببین (ریحانه مطهری).

علاقه‌مندان به دیدن این نمایش برای هماهنگی با شماره‌های ۸۸۹۶۶۱۱۹، ۰۹۰۳۴۹۹۰۲۸۵ و ۰۹۲۲۳۹۳۲۸۹۲ تماس بگیرند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول