اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

غیاثی: معرفی هاشمی به مجلس نگرانی خانواده ورزش را برطرف کرد

قهرمان اسبق دوومیدانی کشورمان گفت: کیومرث هاشمی سال‌ها در ورزش بوده و به آن تسلط دارد.

غیاثی: معرفی هاشمی به مجلس نگرانی خانواده ورزش را برطرف کرد

به گزارش خبرگزاری فارس، تیمور غیاثی قهرمان اسبق پرش ارتفاع آسیا در گفت‌وگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان،  اظهار داشت: یکی از نگرانی‌های جامعه ورزش پس از استعفای حمید سجادی انتخاب وزیری غیر ورزشی برای وزارت ورزش و جوانان بود که خوشبختانه با معرفی کیومرث هاشمی بعنوان سرپرست وزارتخانه بخشی از نگرانی‌های ما رفع شد.

وی افزود: کیومرث هاشمی سالهاست که در ورزش است و با توجه به سمت‌های مختلفی که در این حوزه داشته، شناخت و تسلط بسیاری به ورزش و ورزشکاران دارد. انتخاب او به عنوان سرپرست وزارت ورزش و جوانان بهترین و درست‌ترین تصمیم برای خانواده ورزش بود و قطعا او دوران مدیریتی خود را با برنامه طی خواهد کرد.

غیاثی خاطرنشان ساخت: همچنین از کیومرث هاشمی انتظار داریم در کنار برنامه‌هایی که برای جامعه ورزش کشور دارد، نگاه ویژه‌ای به پیشکسوتان ورزشی نیز داشته باشد، چرا که پیشکسوتان ما تمام عمر خود را صرف ورزش کرده‌اند. آنها عضوی از این خانواده هستند و در تمام دوران ثابت کرده‌اند که حامی و پشتیبان ورزش کشور بوده‌اند.

پیشکسوت پرش ارتفاع آسیا در پایان بیان کرد: امیدوارم نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز با در نظر گرفتن نقاط قوت و تجربیات کیومرث هاشمی در حوزه ورزش با دادن رای اعتمادشان با آقای هاشمی بهترین تصمیم را برای رشد و توسعه ورزش کشور بگیرند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول