اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

دعوت رئیس اتاق بازرگانی یاسوج از سفیر عمان برای حضور در کهگیلویه و بویراحمد

رئیس اتاق بازرگانی یاسوج با سفیر عمان دیدار و از وی برای حضور در استان دعوت کرد.

دعوت رئیس اتاق بازرگانی یاسوج از سفیر عمان  برای حضور در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، عبدالله قبادی رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یاسوج با إبراهیم‌بن‌أحمد‌المعینی سفیر کشور عمان در ایران دیدار و گفت‌وگو کرد.

 در ابتدای این نشست با اشاره به روابط حسنه سیاسی و اقتصادی بین دو کشور و همچنین تجربه همکاری‌های مشترک اتاق بازرگانی یاسوج و سفارت عمان، بر لزوم تقویت هرچه بیشتر این مناسبات تاکید کرد‌.

رئیس اتاق یاسوج در ادامه گزارشی از موقعیت جغرافیایی، شرایط آب و هوایی و اقلیمی کهگیلویه‌و‌بویراحمد و نزدیکی استان به آب‌های آزاد و راه‌های مهم ارتباطی کشور ارائه داد.

 قبادی در این نشست بیان داشت: پیش از این اتاق یاسوج با اعزام هیئت‌ اقتصادی و تجاری از استان کهگیلویه و بویراحمد به کشور عمان، شرکت در نمایشگاه بین‌المللی عمان، برگزاری سمینار آموزشی روش‌های تجارت با عمان، دعوت از سفیر سابق به استان و حضور در همایش‌های ایران-عمان، مراودات تجاری و همکاری‌های مشترکی با سفارت این کشور داشته است و همچنان به دنبال گسترش روابط اقتصادی تجاری استان کهگیلویه و بویراحمد با کشور عمان هستیم.

رئیس اتاق یاسوج با دعوت از سفیر کشور عمان در ایران برای حضور در کهگیلویه و بویراحمد و بازدید از ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری استان، ابراز امیدواری کرد، به زودی میزبان هیئت تجاری سرمایه‌گذاری عمانی نیز در استان باشیم.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول