اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

برپایی غرفه تکریم مادر و کودک در مسیر زائران رضوی زبرخان به مشهد مقدس

رئیس شبکه بهداشت و درمان زبرخان گفت: در مسیر کاروان زائرین پیاده امام رضا(ع) از زبرخان به مشهد مقدس غرفه‌های تکریم مادر و کودک برپا شد.

برپایی غرفه تکریم  مادر و کودک در مسیر  زائران رضوی زبرخان به مشهد مقدس

حامد سلیمانی در گفت وگو با خبرنگار فارس در نیشابور اظهار کرد: با آغاز حرکت کاروان‌های پیاده زائرین امام رضا(ع) در ایام دهه پایانی ماه صفر، غرفه تکریم مادر و کودک در ایستگاه‌های سلامت فعال شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان زبرخان افزود: امسال در بحث تکریم مادر و کودک و حمایت از جوانی جمعیت و سلامت خانواده، نیروهای بهداشتی و درمانی داوطلب حضور متفاوتی را در برنامه استقبال از زائرین در ایستگاه‌های سلامت ایجاد کردند.

وی ادامه داد: در ایستگاه‌های سلامت علاوه بر استقبال از حضور زائرین مراجعه کننده به ایستگاه‌های سلامت، به طو ویژه از مادران و خانواده‌های خوش جمعیت با اهدا بسته‌های تبرکی تکریم می‌کنند.

سلیمانی عنوان کرد: از جمله اقدامات انجام شده در راستای تکریم مادر و کودک، حمایت از جوانی جمعیت و سلامت خانواده در تمامی ایستکاه‌های سلامت توزیع کتابچه‌های شیوه زندگی، ناباروری، ترویج فرزندآوری و ارائه آموزش به زائرین رضوی در خصوص مشاوره فرزندآوری است.

پایان پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول