اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

نماینده ولی فقیه در خراسان‌شمالی: فتنه سال گذشته از فتنه داعش نیز بدتر بود

نماینده ولی فقیه در خراسان‌شمالی گفت: دشمن در سال گذشته موضوع زن را بر سر دست گرفتند، آنها همه امکانات را به میدان آوردند، این فتنه به مراتب بدتر از فتنه داعش بود و حتی مدل کشتن مردم نیز همانند و یا بدتر از داعش بود.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌شمالی: فتنه سال گذشته از فتنه داعش نیز بدتر بود

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، حجت الاسلام رضا نوری، نماینده ولی فقیه در خراسان‌شمالی در خطبه‌های نمازجمعه شهرستان بجنورد که ظهر امروز در محل مصلی امام خمینی امام خمینی (ره) این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: امام رضا(ع) در دوران کوتاهی که ولایت عهدی به ایشان تحمیل شد، درس‌های زیادی به شیعیان آموختند که یکی از آن‌ها عزاداری دهه اول محرم است که دائما به آن توصیه داشتند و مردم را به آن فرا می‌خواندند.

وی در ادامه گفت: یکسال از فتنه‌ای که دشمنان علیه کشور به راه‌انداختند می‌گذرد و در این یکسال تحلیل‌های مختلفی ارائه شد، از روزی که مردم انقلاب کردند و دست عجانب را از کشور قطع کردند دشمن دائما بر علیه مردم و کشور توطئه کردند.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌شمالی افزود: یکی از این فتنه‌ها، فتنه سال گذشته بود، دشمن قبل از این بنا داشت تا با داعش ایران را شبیه سوریه کند و کشور عزیزمان را ساقط و ایران را پاره پاره کنند.

حجت الاسلام نوری تصریح کرد: در این خصوص دشمن تمام توان خود را در این زمینه گذاشت و رهبر انقلاب نیز با حضور سردار سلیمانی عزیز این غده سرطانی را از بین برد و اگر نبود رشادت‌های سردار سلیمانی نه خبری از سوریه بود و نه خبر از عراق و امروز باید در داخل ایران به جنگ با آنها می‌رفتیم.

وی ادامه داد: در سال گذشته موضوع زن را بر سر دست گرفتند و بسیاری از کشورهای منطقه نیز به همکاری با آنها پرداختند، آنها همه امکانات را به میدان آوردند، این فتنه به مراتب بدتر از فتنه داعش بود و حتی مدل کشتن مردم نیز همانند و یا بدتر از داعش بود. 

امام جمعه بجنورد گفت: هزاران سلاح و تسلیهات نظامی وارد کشور کردند ولی به لطف خدا این فتنه نیز خاموش شد و امروز می‌بینیم منافقین دربه‌در شدند، تمام کشورهایی که منتظر سقوط نظام بودند به دنبال ارتباط با ایران هستند.

وی افزود: ارتباط با گروه شانگهای و بریکس نیز نشان از حضور مقتدرانه ایران در دنیا است. 

حجت الاسلام نوری تصریح کرد: دشمن از ساقط کردن کشور ناامید شده‌ است و این با درایت مردم و رهبری حاصل شده است.

پایان پیام/آ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول