اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

وقتی دیشموک محل آزمون و خطای برخی معلمان شده است!

امام جمعه کهگیلویه با بیان این‌که تعدادی معلم با تعهد ۱۰ ساله به دو بخش دیشموک و چاروسا برای آموزش به این مناطق رفتند گفت: چرا این معلم‌ها بعد از چهار سال آموزش در این مناطق، با فشارهای سیاسی دنبال انتقال به دیگر شهرها هستند، این خلاف تدبیر است، نباید مناطق محروم را از نیروی توانمند خالی کرد، متولیان فکری جدی در این راستا داشته باشند و کسی که تعهد ۱۰ ساله داده باید پای تعهد خود بماند.

وقتی دیشموک محل آزمون و خطای برخی معلمان شده است!

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر در جلسه شورای اداری در دهدشت یکی از شاخصه‌های دولت سیزدهم را مردم‌داری عنوان و اظهار کرد: مسؤولان پاسخگوی مردم باشند چرا که اگر ما مردم را به عنوان پشتیبان نظام داشته باشیم موفق هستیم.

امام جمعه کهگیلویه افزود: پشتوانه و عقبه مردمی باعث ماندگاری نظام جمهوری اسلامی شده است.

وی با بیان این‌که در آستانه هفته دفاع مقدس هستیم گفت: دفاع مقدس جنگ میدان آموزش‌های عملی برای ما بود و ما امروز به لطف دفاع مقدس به خودباوری رسیده‌ایم.

وی بیان کرد: حماسه دفاع مقدس نباید به فراموشی سپرده شود بلکه در خانه‌ها و مدارس گفته شود و تنها دفاعی بود که یک ذره از این سرزمین به کسی واگذار نشد.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر در ادامه صحبت‌های خود با بیان این‌که در آستانه ماه مهر و بازگشایی مدارس هستیم گفت: همه باید به کمک آموزش وپرورش بیاییم.

وی با بیان این‌که تعدادی معلم با تعهد ۱۰ ساله به دو بخش دیشموک و چاروسا برای آموزش به این مناطق رفتند گفت: چرا این معلم‌ها بعد از چهار سال آموزش در این مناطق، با فشارهای سیاسی دنبال انتقال به دیگر شهرها هستند، این خلاف تدبیر است، نباید مناطق محروم را از نیروی توانمند خالی کرد، متولیان فکری جدی در این راستا داشته باشند و کسی که تعهد ۱۰ ساله داده باید پای تعهد خود بماند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول