اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

صرفه جویی ۱۰۰ میلیارد ریالی در کارگاه مرکزی شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران گفت: این شرکت در سال جاری بیش از ۱۰۰میلیارد ریال در ساخت انواع قطعه صرفه جویی داشته است.

صرفه جویی ۱۰۰ میلیارد ریالی در کارگاه مرکزی شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران

غلامرضا کمالی در گفت و گو با خبدنگار فارس در گچساران اظهار کرد: کارگاه مرکزی این شرکت نقش مهمی در عرصه نوآوری مرتبط با قطعات مهندسی معکوس و همچنین ساخت و تولید قطعات ارجاعی از واحدهای مختلف عملیاتی و بازسازی داشته است.

وی اظهار کرد:شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران در سال جاری بیش از ۱۰۰میلیارد ریال در ساخت انواع قطعه صرفه جویی داشته است.

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران تصریح کرد: بیش از هشت هزار قطعه از سوی متخصصان این شرکت در قالب یکهزارو ۱۰۰ درخواست تعمیر، ترمیم، ساخت و سرویس شد.

کمالی عنوان کرد: تراشکاری ۱۵۰عدد ایمپلر با حلقه های فرسایشی و قطعات دیگر پمپ ها، تعمیر ۸۰دستگاه رگلاتور مربوط کمپرسور های بینک، ساخت ۱۰ عدد کوپلینگ تلمبه خانه آبرسانی خیرآباد، تعمیر ۶۰ دستگاه بال ولو بخش های مختلف، تعمیر و تنظیم مجدد ۱۲۵دستگاه شیر تخلیه فشار، ساخت بیس پلیت الکتروپمپ های جدید۷۰ عدد، تعمیر و ترمیم ۳۰ دستگاه خشک کننده هوا ابزار دقیق، ساخت۱۴۰ عدد صفحه کاهنده استیل چاه های گازی از مهمترین اقدامات انجام شده در این شهرستان است.

وی گفت: ساخت ۷۵۰عدد فلنج در سایزهای مختلف برای واحدها و تعمیر و ترمیم ۸۰ عدد گیربکس شیرها و ساخت ۷۰ عددانواع قطعات تپانچه های آتش زای اداره حراست، ساخت۱۴۰عدد کلمپ نشت بندی خطوط نفت در سایزهای مختلف،تعمیر و ترمیم قطعات مختلف شیر ها به تعداد ۱۶۰ قطعه، جوشکاری و تعمیر کپ الکتروموتورهای برق ۹۰ عدد و ساخت فیلترهای ورودی کمپرسورهای گاز ۶۰عدد از دیگر اقدامات ان شرکت در سالجاری است.

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران خاطرنشان کرد: یکهزار میلیارد ریال طرح عام المنفعه امسال اجرا گردید.

کمالی با اشاره به اینکه تأسیسات نفتی این شرکت در گستره چهار استان کهگیلویه و بویراحمد، خوزستان، بوشهر و فارس قرار دارد ، بیان کرد: یکهزارو ۲۰ میلیارد ریال طرح عام المنفعه از سوی وزارت نفت در روستاها ، مناطق محروم و کمتر توسعه یافته برخی از شهرستان های این استان ها اجرا شد.

وی افزود: یکهزار و ۸۰۰ مورد درخواست در زمینه های مختلف از سوی فرمانداران این استان ها امسال به این شرکت ارائه شد که پس از بررسی میدانی از سوی این شرکت در قالب طرح عام المنفعه خدمات مورد نیاز ارائه می شود.

پایان پیام/ ۸۲۰۳۳

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول